Gravid iFokus

Gravid

Etiketthälsa
Läst 3321 ggr
runas
0

Ont i äggstockarna

Ska ha ÄL nu i dagarna eller har är inte säker då jag inte testa med ÄL stickor, nu idag har jag fått skitont i båda äggstockarna vilket jag aldrig fått förrut. Undrar nu om det är vanligt att man kan få det och varför i båda, borde väl bara vara i den ena, den som släpper ägg?

Nån som känner igen sig?

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Zvintos
0

Jag känner igen mig den här gången. Har ondare nu än vad jag någonsin haft vid ÄL. Ont i båda, även om vänster gör mest ont. Jag tempar och har haft låg temp flera dagar, så kroppen försöker släppa ägg men det verkar ta tid denna gången för jag har ingen höjning (= inget ägg släppt). Så för min del kan det vara att det verkar ta längre tid än vanligt för kroppen att släppa ägget.

htt
0

Brukar alltid ha ont i den ena äggstocken vid ÄL.

runas
0

Nojjar att jag släpper två ägg iom att det gör ont i båda…har mkt tvillingar i släkten o chansen att jag ska få det är rätt hög. Nåja, lär ju visa sig om det tar denna gångTungan ute.

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//