Gravid iFokus

Gravid

Etikettpappor
Läst 4241 ggr
Nicklasangora
0

Är min flickvän gravid?

Hej!  Dom senaste dagarna har jag blivit väldigt förvirrad… Min flickvän har börjat dissa mig vill inte höra av sig osv.. Men ibland kan hon bara bli woooohhooo jätte glad… Hon har även mått illa ganska mycket den senaste tiden och i måndags så spydde hon.. MEN! Här är det konstiga.. Vi hade oskyddat veckan innan hon skulle få sin mens… Sen så kom den 5 dagar försent. Men då var den inte som den brukar utan vad jag förstod det som så var den väldigt tun och rosa. Den höll i 3 dagar.

Asså är hon bara jävligt arg på mig för något eller kan jag kanske har rätt?

[SallysPigge]
0

Borde kanske ta och fråga flickvännen :-)

Nicklasangora
0

Men hon vill ju inte prata med mig… ^^! Och jag pratar med henne så blir hon ju skit arg så fort jag nämner något som inte passar henne just då..

Och hon vill inte tänka på det..  Såå det är därför jag frågar experterna!

[SallysPigge]
0

Min dotter kräktes i helgen så det går ju lite magsjuka :-)

Men visst din flickvän kan vara gravid därav arg på dig för hon själv är i chock för detta. Men det är ju bara spekulationer.

Sedan har jag inte själv varit illamående så tidigt under mina 3 graviditeter men det är ju olika för alla.

Trollhassel
0

Låt henne vara i fred ett par dagar. Gör något för henne som gör henne glad, och som kommer från hjärtat, om du känner för det.

Svårt är det ju, när hon inte vill prata med dig. Har det hänt något annat?

Har ni pratat något om barn? Vet du om du vill, vet du om hon vill?

Jag reagerade just så när jag blev gravid första gången och det var jobbigt! Jättejobbigt!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Nicklasangora
0

#4 Jag har försökt några saker för att göra henne glad.. Typ som åka hem till henne med blommor osv.. Men när jag kom dit så började hon skrika på mig och sa att jag måste ju för fan ringa innan jag kommer… Osv..

Och vi har pratat om barn men vi hade tänkt att vänta ett tag till.

Ska försöka få med henna till någon fin resturang på fredag och fira att hon fått nytt jobb.. Hoppas det går bättre!

Trollhassel
0

#5 Bra idé att fokusera på något helt annat ett tag. Hoppas att det löser sig för er!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler