Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 3585 ggr
Labbeflickan
0

Gravidbloggar

Är det någon här inne som bloggar om sin graviditet ?

Sussi89
0

Det vill jag också veta! Skrattande

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Labbeflickan
0

Själv jobbar vi på att få barn här hemma!

Var idag och tog ut min p-stav så från och med nu kan vad som helst hända.

Bloggar gör jag men har lösen pga att jag och min sambo valt att inte berätta för familj och vänner än om vårat beslut.

Pma mig om ni är intresserad av att läsa så ska jag göra så gott jag kan för att alla ska få inlogg.

Jeho
0

Japp! Jag vill också följa folks bloggar :D

Här är min:

http://varalskling.blogg.se/

Har precis startat upp bloggen, så ni får gärna ge tips på vad som är roligt att läsa om och hur utseendet kan förbättras :D

Krokodiilsvans
0

#3 Fin blogg :)
Här kommer ett tips; Kategorier gör de lättare att hitta de man vill läsa om. Te.x vilken vecka du är i, allmänt om din graviditet, tips, frågor och svar osv :) Jag älskar kategorier.

Nilam
1

Bloggar inte enbart om graviditeten, men jag är gravid och skriver lite ibland om graviditeten, samt de förberedelser vi gör för babyn. :)

http://vittingejantan.blogspot.com/

Tina-A
1

Min blogg har varit en gravidblogg, men nu är det en mammablogg eftersom lillan är född :) Hon blir 1 år om 2 veckor!

Däremot finns det en förlossningsberättelse med bilder att läsa och sånt brukar ju vara kul när man är gravid och längtar efter sin egen förlossning :)

www.hejtina.blogg.se - bloggen!

http://hejtina.blogg.se/category/forlossningsberattelse.html - Förlossningen

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Sussi89
0

#6 Vilken bra förlossningsberättelse! Satt som klistrad när jag läste. Längar nu ännu mer tills det blir min tur att föda!

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Tina-A
1

#7: Tack! När jag själv tänker tillbaka på min förlossning nu kan jag inte alls minnas att det gjorde så ont som jag fick det att framstå i bloggen, haha. Man glömmer fort! Jag förstår att du längtar, du har något sååå fantastiskt framför dig! Att föda barn är det häftigaste jag gjort och jag längtar också sjukt mycket tills jag har turen att få föda igen :D Visst att det gör ont, det gör det, men det är såå värt det!

Labbeflickan
0

#7 : Otroligt fängslande Förlossningsberättelse!

Tina-A
0

#9: Åh, tack :)

Wisby9211
0

Nu har jag startat en blogg, startade den för nån timme sen bara så fixar fortfarande lite, men ni kan få följa den om ni vill. adress och lösen kan ni få på ett PM så om ni vill följa den så skicka ett pm :)

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

EmelieGustavsson
0

här är min blogg!

Ska fixa min header, ska bara komma på hur man gör ;)

beautifulblueeyes.blogg.se

Labbeflickan
0

# 12 : Jag kan hjälpa dig att fixa en om du vill!

Med egna bilder osv.

EmelieGustavsson
0

#13 det vore jätte snällt! ska jag maila dig lite bilder ochså?

[Sandraaa]
0

snartenliten.blogg.se
Har en son på 11 månader och väntar en liten lillebror till den 9 Juli :)

Tina-A
0

#15: Men Sandra, vad kul att hitta dig på iFokus :) Har du varit medlem här länge? iFokus är bäst, jag har nog varit inloggad i stort sett varje dag de senaste 7 åren ;)

[Sandraaa]
0

Jag har varit medlem några år i alla fall :) 
Nu har jag inte varit så aktiv som jag var en gång i tiden men ibland hälsar jag på ;)

Minniie
0

Jag är inte gravid, men vi försöker, och det bloggar jag om :) 
Dock har jag valt att vara anonym på bloggen än så länge, men ni kan ju veta vem jag är om ni väljer att kika in! :)

http://skaviskaffabarn.blogg.se/

Minniie
0

Kanske borde tillägga att jag precis börjat Flört

Labbeflickan
0

<ÅÅÅ vad härligt att få följa någon mer som jobbar på att få barn :)

JAg bloggar också om hur det går men även om tankar och funderingar om reaktioner och åsikter från omvärlden.

lillamyblimamma.blogg.se heter den

Om någon är intresserad skika ett pm till mig så får ni inlogg

Krokodiilsvans
0

mysmamman.bloggplatsen.se :) Nyligen startad

flocken
0

Jag har två bloggar. Mäst är det om djuren men även om min graviditet. I blogg nr 1 handlar det mer om graviditeten är i blogg nr 2

Blogg 1. www.flocken.bloggplatsen.se

Blogg 2: www.djurflocken.vimeddjur.se

Blogg nr 2 skriver jag på en Webb tidning om djur.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Smaraldus
0

Jag bloggar på www.nuoriaiti.blogg.se

Är mycket vardag då jag har ett barn sen innan men är även gravid så en del inlägg blir som en graviditetsdagbok :-)

Läs gärna!

www.smaraldus.eu

ToveSofieLantz
0

Här har ni min blogg!

http://lillalivetimagen.blogg.se

Är 20 år och gravid i vecka 29 :) BF 18 juni!