Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 4246 ggr
Rajas
0

Är jag Gravid? (Bild)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan det vara så att detta är ett plussat test?

Mvh Millan

Daisymink
0

Nej det där är inte positivt tyvärr..

// Vanessa 

Rajas
0

Det är rosa där innan då?

Mvh Millan

Daisymink
0

Det är missfärgning, om det var positivt ska man se två steck brevid varandra.. Tror krokodiilsvans la upp en bild nyss som var positivt som du kan se och jämföra med..

// Vanessa 

Rajas
0

Det syns inte på bilden men det är ett svagt sträck på samma ställe som på krokodiilsvans bild.

Mvh Millan

Rajas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dålig men bättre bild

Mvh Millan

Labbeflickan
0

2 bilden skulle jag kalla ett svagt plus

Rajas
0

#6 Ja visst kan det vara de? Tar ett nytt test om två dagar och låtsas som ingenting sålänge… Jag har spiral så jag är lite nervös..

Mvh Millan

Zvintos
0

Tycker mer det ser ut som färgrester, för strecket borde vara till vänster om färgen.

Rajas
0

Tur att jag ska ta ett nytt på torsdag så vi får veta (förhoppningsvis) säkert då! Detta test gjorde mig bara förvirrad!

Mvh Millan

Trollhassel
0

Håller tummarna!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Mitralis
0

Jag har sådana där tester för ägglossning. Det syntes väldigt väll på dom när det var dags. Bild nummer ett är i alla fall ett solklart negativt resultat. Bild två ser jag lite dåligt på, men det ser mest ut om färgrester, i alla fall om jag jämför med hur ägglossningstestena ser ut i olika stadier. Prova igen om någon dag du så vet du säkrare. Om det blir ett tydligare streck så kanske du ska kosta på dej ett lite dyrare och kolla igen med det. 

Hoppas att det blir som du vill att det ska bli i alla fall Glad

carrrrrooooo
0

Ser inte ut som ett possetivt test.

Rajas
0

Jag tog ett nytt idag som va Negativt utan tveksamheter! Så jag är inte gravid…

Mvh Millan