Gravid iFokus

Gravid

Etikettoff-topic
Läst 4572 ggr
htt
0

Barnvagn- Tako Jumper

Någon som har erfarenhet av denna barnvagn? 
Tycker den verkar perfekt, förutom det faktum att liggdelen verkar lite liten.. Eller har jag fel?

Kom gärna med era åsikter! :)

Sussi89
0

Den är ju jättesnygg, älskar modellen och alla olika färger! Dock lite dyr för oss just nu, och hittar ingen billig begagnad heller. Annars hade jag nog valt den.

Det med att det är en liten liggdel tycker jag inte gör så mycket….det är ju bara en liten tid som bebisen ligger i liggdelen. Sen vill den ju sitta mer upp och börja använda sittdelen. Och jag gillar små smidiga vagnar :)

Vi ska ha en Brio sing och den är ju ganska lik Tako jumperSkrattande

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

htt
0

Liggdelen är endast 75 centimeter, och är rädd för att det blir alldeles för kort, om man nu skulle få en stor bebis :) Finns dock en lite större variant, Tako Laret. Men den verkar bara finnas i svart här i sverige :(

Sussi89
0

Hum…Ja det var ganska litet kanske. Läste i en tråd på familjeliv om Tako jumper och alla verkade vara väldigt nöjda med den. Ingen sa något direkt om storleken. Någon skrev att den hade sin 6 månaders bebis i liggdelen och det gick bra, fast dom skulle nog byta till sittdelen snart för bebisen ville sitta upp.

Har du varit och kollat på den i någon affär? Brukar vara lite svårt att få en helhetsbild av en om man inte testkört och så :)

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

OolssonxD
0

jag har varit intresserad av den fast dubbelvagnen om jag får en till.. men jag vet ju inte när jag får en till o då kanske min e för stor för att sitta i vagnen

StrongHearts
0

jag ska ha en tako jumper circels

alla har bara pratat gott om den :)

75 cm låter kanske lite, men många barn brukar ju vilja sitta upp tiidgt för att kunna se. sen beror det på hur stor bebisen är när den komer ut.