För lite mens
Jag har under 8 månader försökt få barn som många vet här inne, men nu fick jag min mens men den är för liten. Den brukar vara kraftigare.
Jag bytte binda imorse och var på toa nu igen och det har bara kommit typ 1 cm brett och 3 cm långt sträck. Bindan brukar vara FULL när jag har mens =/
Jag har varit ute och gått och rört på mig för att se om den kommer igång på riktigt men icke. När jag kissar kommer det inget blod när jag torkar mig kommer det på pappret men annars inget.
Om jag skulle vara gravid så är det ända symptomet att jag är trött och mår illa =/
Nån som vet vad det kan vara ?
Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!
Kan tilläga att den varit igång i 2 dagar men är påväg bort typ :S
Jag skulle nog försöka ha "is i magen" och avvakta. Men om du känner att du inte vill avvakta (kan ju vara jobbigt när man hoppas så mycket) varför inte gå till barnmorskemottagningen? Där kan de ju göra test, känna lite och så kan du ju få prata och fråga. Så skulle nog jag tänka iaf.
Hoppas verkligen att det blir som du önskar! Kram
Det kostar ju inte heller något att besöka en barnmorska…
jo jag har is i magen men tycker den är konstig, mamma tycker det också :P
Ska vänta ett tag till innan jag gör ett test
Ja det är nog bra :)
Mensen var helt borta igår men jag har mensvärk som tusan i höger sida, illamående som kommer och går och det stramar i benen men testet visade negativt, Så vad är det ? Varför har jag mensvärk efter mensen?
Vem vet :) det kanske är något?! Försök att tänka på annat en stund och fortsätt med vardagen så visar det sig till slut! :) Håller tummarna för dig, det vet du :)
Det är så svårt att sluta tänka på det då man inte har nått att göra på dagarna ! :P
jag har samma sak. kom lite mens på mig o mår illa o tester visar neg… o trött som ett gnu är jag,…
Haha, jag är inte så jätte trött men trött så att jag inte orkar hålla upp ögonen i allafall :P