Hjälp Fort
Jag tror inte jag är gravid men är jag de så är jag i vecka 1 ungefär, och nu kommer de blod när jag kissar, vad kan de bero på? Är de missfall? De kommer inte jätte mkt men lite. Är livrädd.
Snälla svara fort, vad beror de på? en vanlig graviditetsblödning eller missfall :S?
Någon?

När du kissar? Kommer blodet från urinröret eller från slidan? Ring ungdomsmottagningen eller sjukvårdsupplysningen.
Slidan. ok ska göra de. Vad kan de bero på?

När var din senaste mens? Oskyddat sex? Har du missat p-piller och i så fall när?
9'e januari var första dagen på senaste mensen, sen jag fick mensen har jag inte tagit mina p-piller. ja oskyddat sex har jag haft.

Då borde du ha ägglossning nu (om du har en standard cykel). Så det kan vara en mellanblödning pga att du slutat med p-piller eller det kan vara symptom på tex. klamydia. Vänd dig till ungdomsmottagningen istället.
#5: Om du har en ganska normal menscykel borde du ha din ägglossning ungefär nu och är alltså inte gravid (om du inte blev gravid i november eller december förstås..?) och i så fall är det nog bara en vanlig mellanblödning som du upplever. Det är inte ovanligt att det blir lite strul med menscykeln när man slutar med sina ppiller.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Det är mycket som kan strula i kroppen när man slutar med p-piller. Dock ska man vara extra vaksam om han har haft oskddat sex där man kan blivit smittad av könssjukdom.
Sajtvärd på Iller.ifokus