Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 2079 ggr
litenflikka
0

symptomer med ändå neg

Nu måste jag skriva av mig lite

Jag hade min senaste mens den 28:de november till den 3 december. brukar alltid känna av ifall mensen är på väg men den har inte kommit ännu och den brukar alltid komma på natten till den 28:de. brukar har riktig mensvärk så jag inte kan gå upp ur sängen men det ända ajg har nu är flytningar och lite likt mensvärk men känns annorlunda, jag och min sambo har kört utan skydd i ett par månader nu, hade ägglossning den 9:de december och vet att jag och min sambo hade sex då,

Testade mig igår men vart negativt då,

Min sambo antyder att jag har väldigt het humör nu hehe rikitga humörsvängningar har haft det i ca 1½vecka, Har mått illa i 2½vecka nu och äter väldigt ofta, brukar somna väldigt tidigt på kvällarna är trött redan vid 6 tiden går då runt och gäspar förfullt, lägger jag mig och kollar på tv så somnar jag nästan direkt. har sprungit väldigt mycket på toa med men inte på natten eller ja jag brukar vakna till vid 12 tiden och gå på toa sen lägger jag mig och sover igen. har haft lite ont i brösten dom har varit lite ömma.

Blir tokig att jag inte får något positivt svar när jag har så mycket symptomer;/

vad tycker ni jag ska göra, ska jag vänta några dagar och se om min mens kommer om inte testa igen???

Eywa
0

Kan man inte inbilla sig? Typ hysterical pregnency? Att man då får alla "symptomen" men inte är gravid.

litenflikka
0

jo visst det kan man ju oxå hehe,kan vara skendräktig:P

Zvintos
0

Jag har haft så 3 månader faktiskt, efter jag slutade med p.piller. Hade varenda symptom som fanns i princip, mensen blev sen, men alla test visade neg. Bara kroppen som var i obalans helt enkelt. Glad

Nonoo
0

om du har tagit test vilket test var det? för ja kan säga så här jag testade mig 2 ggr med en sticka från clearblue den som visar 2 blåa streck och den visade negativt när jag testade mig men så gick min man och köpte testet från samma namn clearblue fast med displayen den som visar hur långt du kan ha kommit och den visade direkt på att jag var gravid så enligt mig så tycker jag inte alls om dem med streck och färg utan den med display är bäst,det är från kropp till kropp men det kan ha hänt dig om testet du testade var med dem blå strecken,

Nonoo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ps glömde skriva att också den med rosa streck alltså alla med streck var dåliga för mig en visade inte alls dem andra visade negativt mycket irriterande ja ska skicka en blid till dig om vilken jagh menar med display den visar till och med 4 dagar efter att du skulle förvänta din mens om du e gravid så denna kan nog säga till dig om du verkligen e gravid

litenflikka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det konstiga med mig är att jag har tidigare varit gravid men då var dom inte planerade kände av att det var något fel så som det gör nu och då gjorde jag test och visade lika mycket negativt då som nu:/ undrar dock om jag är en av dom få som har lågt värde för att se det på en gång, Har fortfarande inte fått min vecka och känner mig inte orolig eller så utan fortsätter som jag gjort tidigare, dom två graviditeterna tidigare gjorde jag abort då dom inte var planerade och det var lite fel tillfälle,

Jag har testat mig med sticka tyckte inte alls om dom men har typ 5st kvar då vi köpte ett paket med 8st i, både jag och sambon har funderat på att köpa clearblue digital och testa med, synd bara att dom är så dyra men det spelar ingen roll eftersom det kanske är det ända som fungerar