Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 6694 ggr
Lupin
1

ägglossning eller gravid?

Hej hej.
Jag har en liten fundering, eller kanske flera.
Jag hade min mens imellan den 11-19 okt och då genom sökningar så hade jag min ägglossning den 25okt.
Och dagarna runt den 25 så hade jag molande och stickande värk i äggstockar och livmodern. Så gick det någon dag och nu är värken tillbaka. Jag har flytningar och har mått illa sen någon dag runt den 25.

Vad tror ni att det kan vara? är det ägglossningen som spökar eller tror ni att jag kan vara gravid?

Nu om det kan vara så att det är ett gravidtecken och inte ägglossningen som spökar, när kan man göra ett test då?

Om hela tråden ligger på fel ställe, får någon snäll ändra på det.

www.vovvensdagis.se

Tina-A
0

Om du har en menscykel på ca 28 dagar så kan du testa dig i mitten på nästa vecka :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Lupin
0

Ahhaa… va tråkigt. Hade juh så gärna testat sig nu. Men man vill juh inte kasta pengarna i sjön heller. Tack för svaret. :)

www.vovvensdagis.se

OolssonxD
0

#2 jag har samma symtom men ska testa mig om 2v.. jag ska få min mens den 1-2 nov o inte kommit o har molandevärk i magen (inte mens verk)… så hoppas jag plussar i slutet av nov

Lupin
0

åhh va kul, då håller jag tummarna för dig.. Berätta gärna resultatet sen.

www.vovvensdagis.se

OolssonxD
0

det kan jag göra.. du får gärna med berätta men om du e gravid är det något du kommer behålla då el?

Lupin
0

#5 Jag testade göra ett test här ändå. Men det visade neggativt, men det kan juh varit för tidigt. Men jag berättar hur det gått sen. Jag hoppas på att få behålla om det är något iaf, skulle inte vilja göra en abort. Själv då?

www.vovvensdagis.se

OolssonxD
0

jag har en son som e snart 6 mån så jag kan inte göra abort när jag vet vad man får av dom så jag kommer behålla den isf.. min mens har ej kommit ännu o mer symtom syns till så blir test på måndag

Lupin
0

Åhh va roligt men en sån liten knodd. Själv har jag tre fast i lite större format. :)

www.vovvensdagis.se

OolssonxD
0

ja han är helt underbar liten kille.. jag älskar honom mer än allt annat.. o jag vet att han kommer bli en bra bror isf för jag har kompisar som har små "nyfödda" o han älskar dom.. så han kommer gilla att ha ett syskon :P men vi får se testas i morgon men vågar inte rädd för ett - på testet

Lupin
0

Du är nog troligen gravid, din mens är juh sen och du har juh andra små tecken. Och jag önskar dig lycka till.

www.vovvensdagis.se

OolssonxD
0

gjort 2 test idag.. första blev fel o andra visa inget men jag tror ändå jag är gravid så bara vänta o se

Lupin
0

Jaha. Ja då får du testa igen då om några dagar eller hur ska du göra? Var inte din mens beräknad för typ en vecka sedan? Lycka till iaf. Jag väntar nog med att ta en nytt någradagar.

www.vovvensdagis.se

OolssonxD
0

jo det är snart 1 v sen men jag har oregelbunden som bara den så det är möjligt att den kommer senare.. men den brukar komma en v tidigt eller en v sent bara där i mellan.. skit jobbigt men jag testar nytt 1 dec om inte mensen kommer innan dess

Lupin
0

Oj jaha du ska vänta så länge. Lycka till, för då måste man juh ha tålamod.

www.vovvensdagis.se

OolssonxD
0

tålamod är inget jag har men får försöka glömma det en stund

Lupin
0

Okej. Jag gjorde ett test ändå som visade neggativt och senare idag så kom mensen. Så ingen bäbis här. tyvärr.

www.vovvensdagis.se