Bilder på Magen
Idag har min syster kommit hem till våran mamma från studierna utanför skåne :)
Så passade på att "kidnappa" henne innan vi ska fira henne, så hon tog några super fina foton på min fina babymage :)
Har inte sett henne sen i början utav aug så hon blev lite "chockad" när jag var sååå stor enligt henne ^^ haha! hon e ju bara för söt! <3
Här kommer 5 vackra bilder <3
[Är i v.22 + 1 idag]
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
lite större börjar den allt bli, jag som annars hade en platt mage ^^ <3
fia bilder.. :)
#4 tack så mkt :D är super nöjd!
det ska du vara :) saknar min mage sååååå mkt ändå är det bara 4 mån sen min son föddes
Ja det kommer nog vara så, jag längtar både tills den ska komma ut och inte för det är så mysigt men en sparkis i magen<3 men sen vill man ju också se lilla miraklet som finns där ^^
vet du vad det är för kön eller vill du ha det som en överraskning?
#9 den var inte villig för vi ville gärna veta. får se på våran 4årsdag för då har vi beställt ultraljud i malmö så förhoppningsvis vet vi då vad de blir ^^ annars blir de en överraskning ist.
det är mkt roligare att få det överraskat.. men jag får en känsla av att det skulle vara en tös
nej jag vill så gärna veta x) vill inte köpta något förrän man vet.
haha okk, jag hoppas på pojke, men blir lika glad om de e en liten flicka :)
här hemma så är det ganska jämnt med vad de blir, gillar inte så mkt att gissa så länge barnet mår bra så är jag nöjd :)
ska bli ett ultraljud 26 oktober så förhoppningsvis ser vi då vad de blir ;)
Vi såg inte på vårt ultraljud barnet låg i såpass dålig ställning att man kunde inte se något och andra gången vi gjorde ultraljud 2 veckor efter 1:a ultraljudet så låg den lillen och sov. och vägra vända på sig! men känslan jag fått från början är att det blir en pojk. o bm sa att hjärtljuden låter som att det är en pojke så det återstår att se, hoppas att de ser ngt på tillväxtultran. om 5 veckor. då är jag i vecka 32.
#13 vi har bara ett ultraljud hos våran barnmorska så vi betalar ett extra ultraljud själva.
våran var inte villig när vi hade rutilultraljudet för den hade sina ben ivägen hela tiden och det tog barnmorskan 45min för att hon skulle kolla allt hon ville då den inte heller ville vända sig.
efter v.20 så har barnmorskan sagt att det är lättare att inte säga fel + att vända på barnet då den är mer känslig för berörning än innan.
jag fick första ultraljudet på vecka 18 och pga hälsoproblem hos min man som bebis fick vi ett ultraljud till på vecka 20, och pga högt blodtryck hos mig under hela graviditeten så får jag ett till ultraljud vecka 32 då ska de kolla om barnet vuxit normalt, barnmorskan sa till mig att risken finns att barnet inte växer normalt om man har högt blodtryck dvs att den blir mindre än de som har normalt blodtryck. Barnmorskan i nacka tar väl hand om mig och det känns skönt :) allt är ju nytt för mig väntar 1:a barnet
jag blev inlagd pga illamående så vi har fått se den 4gånger redan från v.7 :)
jag väntar och 1:a barnet så allt e nytt för mig med x)
men killen ville se den igen på våran 4årsdag.