I väntan på plusset...
Åh, man blir ju alldeles virrig av det här…
Prickade ägglossningen, och någon dag innan BIM började jag känna mig lite konstig… Illamående, lite spänd mage, ömma bröst osv. Lite som vanligt innan mens, men inte riktigt. Sen kom mensen, i EN dag (normalt så har jag det i minst fem dagar).
Men testen visar minus… Nu är jag 7 dagar efter BIM, och fortfarande inget plus.
Nu har jag börjat få värk i längst ner i ryggen också, och känner mig varmare än vanligt. (+ ömma bröst, illamående och klarar verkligen inte av vissa lukter)
Har bara testat med billiga-tester-stickorna… Men dom ska väl fungera?
Vad tror ni? :D
När är det helt kört för mig?
billiga ska självklart testa för dom funka för mig.. :P det kommer ett plus snart hoppas jag jag mår lika dant som dig och jag vågar inte kolla mig
Det kan ju varit en sk "nidblödning" eller vad det kallas då ägget fäst, eller så kan det vara så att du är gravid men fick en mensblödning för att kroppen var inställd på det. Vissa har ju mens fast dom är gravida. Eller så var det ett tidigt missfall då allt stöttes ut med mensen. Det är himla svårt att säga. Men vänta en vecka och testa igen, eller så pratar du med en Barnmorska. Lycka till!
HÅLLER TUMMARNA ATT DU PLUSSAR SNART! :)