Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 2664 ggr
somjagvillvara
0

Gravid eller bara vad? (BILD)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har haft lite trådar i detta forum… Äter p-piller ska jag börja med, förra mensen var lite konstig och mensen innan det minns jag inte, den var nog också lite konstig….

Känner mig illamående efter så fort jag har ätit eller bara druckit vatten (men inte alltid) och ibland före frukost, men har inte spytt en enda gång. Hade idag lite värk i ryggen. Glömde denna vecka ta ett p-piller också. Hade sex 1-3 dagar före jag glömde ta ett p-piller. Men då borde inte min mage vara så "stor". Jag ska lägga ut en bild till er så får ni se. Tror att min mage har börja växa på sig under en tid. Men jag har varit supernoga med p-pillerna och det är förns nyss jag glömde ta ett (förra veckan!)

Tänkte göra så här, invänta mensen som ska komma på 2 ½ vecka och ta ett gravtest den dagen min mens har kommit….

Vad tror ni? Gravid eller bara vad?

(P.S är vältränad tjej i vanligafall, promenerar dagen ca 4-5 timmar)

somjagvillvara
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eller ska man testa nu och sedan igen Om det visar neg?

[stefan&krister]
0

jag tycker du ser gravid ut Glad

somjagvillvara
0

#2 Ja det känns så också stundtals. Var vääädligt känslig här måndags. Grät för inget. Men jag hoppas att det verkligen är minus på stickan. Jag kan nu aboslut inte ha barn då det blev ett extra år till på gymnasiet. OCH jag har så mycket planer innan det verkligen är dags.

somjagvillvara
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Putt…. Vad tycker ni andra?

[stefan&krister]
0

#3 okej det var rätt tråkigt att höra ändå! :/

ZerosMatte
0

Jag tycker du ska ta ett test nu för säkerhets skull. Så du inte stoppar i dig p-piller OM du nu är gravid. Visar det negativt så är det ju bara avvakta och ta ett nytt test om inte mensen dyker upp :)

IceLinn
0

hur går det? :)

somjagvillvara
0

Nu till alla som undrar! :) 

Ska gå till UM på måndag och testa mig sen efter mensen eller om den bara är sen. Och om jag skulle vara med barn så ska jag göra abort som sagt var. Så jag äter p-piller tills vidare!

somjagvillvara
0

OCH sen ett till test om det visar neg, blir före eller efter mensen*