Gördel efter förlossningen?
Nån som har ett tips på gördel man kan använda efter förlossningen för att hjälpa magen att hållas in i början?
Helst inga svindyra saker.
Sara
kaphall har trosa som håller in magen och "strumpbyxa" och en spmo ser ut som kortbyxor som går upp över magen, Jag köpte det själv och jag köpote 2 olika och det kosta mig 200kr tillsammans så det är inte dyrt dom har andra saker också. kolla in dom skit bra saker.. kompisen har haft sin i 2 månder och hon ser mkt smalare ut
Ja det får jag verkligen göra.
Är det KappAhl du menar och vad är en spmo?
Sara
som skulle det stå :P ja det är KappAhl jag menar :P
Haha, ja men nu ser jag ju att det så klart skulle stå som. =D
Sara
finns säkert mer billiga saker men det är dom jag har hört bra om och som jag tänker teta om 2 v på ett bröllop jag ska på då
Köpte en där idag. =)
Sara
vad tyckte du om den?
Jag köpte en sån utan ben, för den kunde jag inte ha hemma och prova när jag fött eftersom det räknas som en trosa.
Så jag köpte en annan men den kan jag inte stänga än. =D Utan får prova den när jag fött. Är den för liten då så kan jag byta den eller få pengarna tillbaka inom 30 dagar.
Sara
aha så du är gravid ännu.. :P
Japp. =D Har 18 dagar kvar till BF.
Men jag ville ha nått att ta på redan direkt och jag tror inte jag har lust att springa i affärer när jag kommer från BB. =P
Sara
haha… sant, jag har inte testat min ännu ska göra det nästa fredag då jag ska gå på ett bröllop och ha fin klänning på mig :P
=) Hoppas den blir bra då.
Sara
hoppas jag med. eller kommer nog testa den med klänningen när den kommer den har 9 dagar på sig och den ska från usa
Oj, håller tummarna för att den inte kommer dagen innan då. =)
Sara
hoppas inte jag heller :P men vi får la se… :P
=D
Sara