snart bebis dags..
jag är i vecka 37 nu och känner allt tydligare att det närmar sig förlossning, men mer & mer smärtor & en del slempropp som lossnat.. tror nästan att vattnet ska gå varje gång jag är på toa (var så förra gången) jag har haft förverkar & sammandragningar i en evighet (ett par månader) redan..
men eftersom alla tror att jag ska föda tidigt så väntar bebbe säkert till v 41 eller nått *s*
och alla säger att det är bara att vila.. jo tjena när man har sjövild 2,5åring och sambo som inte är hemma förrän 23.00 massor att göra men ingen ork.. inte ett dugg roligt med jättestökigt hem nu till bebis kommer
men jag orkar inte.. (sorry måste klaga lite
)
är här fler som har nära till förlossning nu och vill klaga lite med mig
?

eller kanske ngn sån där otäcking som mår sådär sjukt bra som jag gjorde i min förra graviditet?? 
Jag är i vecka 39+3, och jag känner inte av nånting. Händer att jag får mensvärksliknande nån enstaka gång då och då, men inge annat inte.
Mig lär dom få sätta igång som det känns, jag mår väldigt bra men är fruktansvärt less nu. Jag vill att h#n kommer nu!!!
#1 så hade jag förra gången, inte mkt märktes av alls.. dagarna innan beräknad förlossning så sprang jag & en kompis omkring i tygaffärer hela dagen, men sen när vi kom hem och satte oss ner och tog det lugnt, då gick vattnet och sen blev det till att åka in
så inte säkert att de behöver sätta igång dig bara för att du inte känner ngt nu.. 
Jasså jaha
, jag får gå en runda på stan eller nåt.
Hoppas att det händer nåt snart då.. =) Det är första för mig.
Jag är med nära… jag har till och med gått över tiden… är v 40+2 och jag känner mycket men vet inte vad som är "förlossnings känslor" eller bara inbildning…
detta är min första och jag vill ha ut bebisen….

Hahaha, vad söta ni är :)
Carpe Diem

Jag har också gått över tiden (40+2). Har inga känningar alls på att något ska vara på G… Är skittrött på att vara gravid och hoppas att bebisen vill komma ut nu!
Jag ska inte klaga alltför mycket eftersom jag mått toppen under hela min graviditet, men jag tycker att det räcker nu - jag vill kunna sova som jag känner för, kunna knyta mina skor utan att det känns jobbigt, kunna gå tre trappor upp utan att känna som om jag sprungit ett marathon… Blä! Som sagt vill ha bebis NU 
#6 jag kan klaga masor då jag har varit DÖDS sjuk under graviditetens första tid och sen mått lite bättre den andra halvan typ…
idag är jag helt hispig *s* känner mig stirrig och inbillar mig att bebis kommer när som helst bara för att jag är ensam hemma och telefonen strular & bilen e sönder *s* men bebis kommer säkert itne på flera veckor och det finns ju faktiskt grannar att knacka på hos om vattnet skulle gå.. fast startar värkarna så är det ju inget vidare, förra gången så var de tvugna att hämta en rullstol å köra in mig till bb från parkeringen eftersom jag varken kunde stå el gå när värkarna börjat 
#7 klaga på.. det FÅR man faktiskt göra när man inte mår bra tycker jag
kram
#9 snällt att man får klaga när man har mått skit i 9 månader.. nu har jag gått 5 dagar över tiden och bara fått små värkar….. men inget mer händer… skit säger jag bara varför vill inte min bebis komma…
Min kära bäbis kom ut i söndags den 15/5. 
#11 vad underbart! stort Grattis 

#11 grattis fick min bebis den 18/5 :)
#13 grattis 
#12 Tack !! 
#13 Tack och Grattis själv 
tack :) fan så underbart det är att vara mamma.. :)
här har det fortfarande inte kommit ngn bebis, men nu får han faktiskt stanna inne tills beräknat datum ;) för på fredag får han INTE komma, det är Erics födelsedag & att få ett småsyskon på sin födelsedag kanske inte är det roligaste faktiskt..
de måste få ha vars en egen dag *håller tummarna*