Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1619 ggr
PewPea
0

Vågar inte testa mig

Hej!

Det är såhär att jag hade oskyddat sex med mitt numera ex för ca 3 månader sedan och min mens han inte kommit sen dess men den brukar vara lite oregelbunden.

Jag har bara ett några symtom och det är trötthet, uppsvälld mage, blir jätte lätt varm och svettig och humörsvängningar men det är allt, de andra gångerna jag varit gravid så har jag fått väldigt ömma och svullna bröst samt extrem illamående osv.

Jag nyser ca 6-12 ggr per dag helt utan anledning och jag läste precis att vissa nyser extremt mkt under graviditen.

Är rädd för att testa mig oavsett vilket svar jag skulle få,

vill ha barn men jag är inte tillsammans med pappan längre :/

Vet inte riktigt vad jag kommer få för svar men ville bara skriva av mig lite :)

LaSadie
0

Du blir inte klokare av att inte testa dig så köp ett test Skrattande

PewPea
0

Jo jag vet jag ska :) är lite feg bara.

Men hur stora tror du chanserna kan vara?

LaSadie
0

Hade du oskyddat sex så är det mer eller mindre 50/50 :) Jag har själv aldrig varit gravid och kan på så sätt inte uttala mig om dina symptomer som du upplever. Men du skriver att du har varit gravid innan men hade andra mer klara symptomer så…

OolssonxD
0

jag hade samma symptom som dig, och jag var gravid nu har jag en liten son…. :P så jag tycker att du ska testa dig, vill du behålla bebisen så gör du det annars finns det abort om du inte vill ha den..

Hoppas du får det svaret du vill ha :P