Babyboom!
Hihi, detta är lite roligt. För 1 år sedan födde min syster en son. 10 månader senare födde jag en son.
I slutet av min graviditet fick vi reda på att min syster blivit gravid igen med beräknad bf i början på juli. Det skulle alltså bli 3 barn på bara 1.5 år. Jättekul tyckte vi, då är det 3 kusiner i nära ålder som kan ha såå kul tillsammans.
Idag var dem på ultraljud. Vad visade det sig inte då? Jo, att det var TVÅ filurer i magen! De väntar tvillingar! =)
Så det blir alltså 4 barn på bara 1.5 år. Fyra stycken. Och då är vi bara två st som fått barn. Det är helt otroligt.
Roligast är att deras första barn är ett provrörsbarn och så blev de gravida på naturlig väg denna gången. Och trots att det var så tätt inpå deras första barn, så valde de att behålla. Och så visar det sig att de blir två stycken. Snacka om att det ändrar sig. Från att inte kunna bli gravida alls till att vänta tvillingar, det är rätt underligt =)
Vår familj och släkt är helt till sig. Vi har inga tvillingar i släkten, så det ska bli så kul! =) Och tänk vad våra barn kommer ha kul när de kommer upp i den åldern! =) 4 kusiner i samma ålder. Det är helt otroligt =)
Ville bara skriva av mig lite ^^

Vad härligt :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Vad roligt!

Så underbart! Wow! Tvillingar är något speciellt. Är tvilling själv och väldigt glad för det!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Det ska verkligen bli jättekul! :D Är dock glad över att det inte är jag som väntar tvillingar :P

#5 Jag skulle inte heller vilja ha 2 samtidigt! Speciellt inte när de börjar krypa och gå! haha!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Men GRATTIS!! Så himla skoj

Många Goa Kramar
Annisangel
Grattis =)
I min umgängeskrets är det också babyboom. Min syster och jag fick våra barn med bara sexton dagars mellanrum (hennes skulle egentligen inte komma förrän i mars dock), två veckor efter att systers kommit fick ett av våra kompispar sitt barn och nu är det tre par till vi väntar på, de ska alla ha i april. En i början, en i mitten och en i slutet =P Och så ska min svågers syster ha i höst. Vi kan bilda våra egna mamma och pappagrupper haha.
Tror säkert att hela familjerna kommer att kunna ha mycket glädje av detta.