Skriva av sig lite..
Är inne på försök 11 nu, har haft p-stav innan och jag har hört att det kan ta mer än ett år att bli med barn men det är jobbigt när man vill väldigt mycket och går och hoppas varje månad..
Denna månaden var jag inställd på att mensen skulle komma när den skulle då jag och min pojkvän sagt att nu skiter vi i ÄL-stickor och planering och bara ha sex när vi vill.. Blev inte mycket sex alls faktiskt. All denna planering och försök till barn har gjort att sex blir liksom tvång. Jobbigt när det känns så. =/ Så som sagt nu denna månaden har vi bara varit med varann när lusten fallit på. Och då blev det kanon igen och inte alls tråkigt och med måste för att ÄL-stickorna säger att man måste..
Min mens brukar komma mellan dag 28-30 efter förra mensen.. Men nu är det dag 31 och jag har inte fått den än. Gravidtestet visade negativt i dag mitt på dan.. Jag har alla dom vanliga mens symtomen som ont i magen, yr och illamående.. Fast denna gången har jag varit ganska matt och darrig också. Händerna skakar ibland så jag håller på att hälla saker över mig.
Kan den vara sen för att jag äntligen slappnar av och stressen över allting försvinner eller kan det vara så att man är gravid endå.. Fast det visade negativt.. Jag vill inte ens hoppas på detta för att jag bara blir besviken.. =/ Men mensvärken är här och jag har humör som en tornado.. Kanske dycker mensen upp om ett par dar.. Jobbigt är det här att vänta bara.. Uscha.
Behövde egentligen bara skriva av mig lite..
Om jag har förstått det rätt kan testet visa negativt fastän man är gravid. Men mensen kan ju vara sen också. Man vågar inte hoppas när man vill att det ska hända, jag ställde in mig på att mensen nog skulle komma vilken minut som helst för att inte bli så besviken, så när jag fyra dagar senare inte kunde hålla mig längre utan tog ett test blev lyckan total när det var plus. Håller tummarna för er.
Intalar mig att mensen kommer i morgon.. Känns så.. Men så har jag sagt i 2 dar nu..
Men men, får snällt vänta och se vad som händer.. Gillar inte att vänta bara. Otålig..
Tog ännu ett test i morse precis när jag vaknat, det står ju på testen att man får bäst resultat då.. Men det var också negativt så nu är jag övertygad om att det inte är något barn i allafall.. =(

Slapna av tänk inte så mycket på det blir det barn så blir det, blir det inte så var det inte meningen.
Vi har försökt i 7 år nu o det verkar som det lyckats denna gång är ca 10 dagar sen beronde på hur man räknar.
Vågar inte ens köpa test änu.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad