Hugger och sticker?
Två gånger idag har jag kännt att det hugger och sticker till nått så otroligt i underlivet. Ena gången satt jag bara här vid datorn, och andra gången var jag ute och gick. Eller a, jag gick ifrån affären till bilen. Den gången gjorde det även ondare än första.
Svårt att beskriva känslan, men det gör ont.
Någon som har en aning om vad det kan vara? Bör jag vara orolig?
Känns även som att något är på väg ut i vissa stunder. Obehagligt!
Har sammandragningar (men de gör inte ont, magen blir bara hård som en boll) och jag sitter och svettas som en gris!
Är i vecka 31 (30+5).

Jag hade så med och fick förklarat att det är när det växer o skelettet gör sig redo för förlossningen eller så kunde det vara att bebisen sparkade på ett visst sätt som var obehagligt. Det var ingen fara.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Okej! =) Tack =)
Jag har precis likadana symtom som du har, så det är skönt att veta att jag inte är ensam!! =)
Många Goa Kramar
Annisangel

Kommer ihåg att jag kännde av samma sak. Det var oskönt!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Låter som foglossning, rätt så vanligt i slutet av graviditeten :)

Foglossning i blygdbenet, aj aj, hade jag o de va inte skönt!

Har kommit fram till att det är när bebis rör på sig och trycker sig neråt som det kommer. Ibland kan det väl vara av något slag också.
Fick reda på av bm igår att h*n ligger fint med huvudet neråt =)
Har inte gjort så ont som de två gångerna då jag skrev denna tråden, men det kan hugga till lite smått då och då.
#8 =) Min ligger med huvudet uppåt precis till vänster om naveln =P Kan känna huvudet på h*n om man trycker lite, känns verkligen märkligt.

#8 Det är där min har sin rumpa :P
Igår kom dessa hugg och stick tillbaka. Och då låg jag bara i sängen och läste så jag rörde inte på mig över huvud taget. Och de har fortsatt hela dagen idag.
Har även börjat få ont i magen. En blixtsnabb smärta som strålar ut mot ryggen. Antingen på vänster eller höger sida, inte båda samtidigt.
Detta kom också igår och har fortsatt idag.