Tillbaka i sadeln
Har fått foglossning och inte kunnat rida på två veckor. Idag kändes allt toppen så jag satt upp i sadeln igen och jösses vad jag flåsar efter typ ingen ansträngning alls! Jag blev flåsig nästan så fort jag blev gravid och sen har kondisen sakta men säkert dalat.. =P Rider ju inte alls lika intensivt sen några månader tillbaka så det är inte konstigt, men vilken chock det blev ändå, bara två veckor sen sist ju och då var det inte riktigt så illa hehe. Men ÅH vad härligt att sitta där ändå =) Och sen när jag kom hem blev det promenad i sakta mak i skogen med vovven. Väldigt skön dag idag =)
Bifogar bild på min fina Mian.
Tränar ni något under er graviditet?
Åh, hästar som är det finaste och bästa som finns ju!
Jag fick sluta med ridningen på grund av foglossning men funderar på att göra som du, sitta upp en liten stund iallafall… Jag har ridit på Stjärnholm och saknar det så jag kan gå åt… Vilken snygging till häst du har!
Jag tränar vattengympa en gång i veckan, samt att jag cyklar när jag känner att orken räcker till.
Kram
Många Goa Kramar
Annisangel
Jag hade nog inte vågat rida på ridskola, vet ju inte vad det är för nån buse man får då =P Mian känner jag utan och innan, underbar häst =) Fast det kanske inte är nån ridskola du gått på?
I början av min graviditet tänkte jag börja på gym (har gått på gym innan men tiden räcker inte till allt..) men det blev aldrig av och nu känner jag inte alls för att börja. Trodde inte att jag skulle kunna rida så länge nämligen så ville ha nåt annat att pyssla med så jag inte blir alldeles försoffad ;) Men känns som att det räcker bra så här. Har ju även min hund som jag går ut med.