Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 6381 ggr
lillaisa
0

Skengravid trots oskuld?

De senaste månaderna har jag haft en otroligt stark längtan efter att skaffa barn, och jag har varit inne jättemycket på gravidsidor och liknande. Nu senaste dagarna har jag börjat få gravidsymptom som illamående, yrsel, trötthet, spända bröst, svullen mage osv., men jag kan omöjligt vara gravid eftersom jag aldrig haft sex. Kan kroppen verkligen lura sig själv så mycket, trots att det är en fysiologisk omöjlighet att bli gravid bara sådär? Det känns som om jag håller på att bli galen!

/Isa

Veronica
0

Japp! Har haft liknande symptom vid varje mens innan jag fick ett plus på stickan så kroppen är rolig den =)

Amor vincit omnia

viktoria91
0

Självklart kan man vara skengravid! Har själv varit dte några ggr och precis som du längtar jag galet mkt efter barn.=) "Kidnappar" alltid kusiners barn osv när vi hälsar på dem.Oskyldig

LillaBenice
0

har exakts siom du har :D du är iaf inte ensam:D:

lillaisa
0

#1 #2 #3 Vad skönt att jag inte är galenSkrattande tyvärr får symptomen mig bara att längta ännu mer…

/Isa

viktoria91
0

#4 Ja, visst gör man=P

lillaisa
0

#5 Haha ja! Det värsta är ju att man inte kan låta bli att tänka att "men tänk ooooom…" trots att man är 100 på att man inte är gravid :P

/Isa

LillaBenice
0

haha jag hpåller med er helt…. det gör man ju haha