Vad tror ni? =)
Är inne på 7:e försöket nu och denna gång känns det annorlunda. Mensen är beräknad till ons-lör någon gång men idag har det kännts som den är på gång med mensvärk flera ggr värre än vanligt, trötthet, hunger och kissnödig.
Tänker inte ta nått test förrän tidigast onsdag morgon så komentaren att det bara är att testa undanbedes =) ville mest skriva av mig så jag kan släppa detta ett tag nu!
Hoppas på en liten aprilbebis nu =)
Amor vincit omnia
Lycka till, håller tummarna för ett plus!:)
/Isa
Tack så mycket =)
Amor vincit omnia
Lycka till! Kram/K 
Tack tack =)
Amor vincit omnia
Ooh, lycka till! Håller tummarna hårt :)
-C
*hoppas hoppas*
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Håller tummarna hårt här!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Det ser ut som så :) Grattis!!
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Grattis!!! *avis*
/Isa
Grattis!!! Kram/K
ÅÅÅÅå Grattis :D
Tack allihopa!
Var till apoteket och köpte mig ett digitalt CB som jag tänkte testa imorgonbitti….tror ni att jag kunde vänta
. Var dock tvungen att ta en till billig sticka för att se så det fortfarande var två streck för att inte slösa på det "dyra" testet 
Så nu är jag ännu mera säker!
Amor vincit omnia
#11 Vet hur du känner det, ha varit riktigt avis på alla som plussat innan det vart min tur. Har ni försökt länge eller….?
Amor vincit omnia
#15 Ja, samma här. Nej (tyvärr), jag har inte pluggat klart och det känns som att jag vill göra det innan jag skaffar barn. Har dock längtat efter barn så länge jag kan minnas.
/Isa

GRATTIS!
Aww grattis! :) Gud så skoj!
Vill också ha en liten knodd till!

Åh Grattis:D
Tack för alla grattis!
Sitter på jobbet nu och mår pyton…. Illamående, trött, kissnödig och yr…..men glad är jag ändå ;)
Amor vincit omnia
GRATTIIIIS!

Grattis!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hade ett till CB test liggande, vara bara tvungen att ta det med =) Och medans jag ändå höl på så var jag tvungen att kolla om "myten" med att plussa med ett ägglossningstest funkade på mig…och det gjorde det såklart =)
Ska på inskrivning den 26 augusti, är då 7+0 om jag räknat rätt, får se om det ändras.
Amor vincit omnia

Jätte grattis till er! :D

Grattis grattis, vad roligt :) Hade ni försökt länge? Vad härligt med en liten vårbebis, själv är jag beräknad om två veckor :)
#25 7 låååååååånga månader tog det =) Men det vart det värt nu. Första var på första försöket så det kändes verkligen som en evigeht denna gången.
Amor vincit omnia