Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 7801 ggr
Memsan
0

Bästa barnförsäkringen?

Vilken försäkringsbolag anser ni har den bästa barnförsäkringen?

Funderar på Länsförsäkringar, jag själv har trygghansa sedan nyfödd.

Tisdag
0

Man brukar få bäst deal om man har alla försäkringar på samma ställe. Man kan faktiskt pruta…

Memsan
0

Jovisst är det så, och vi har länsförsäkringar på allt annat.

Men tänkte på skillnader. När jag föddes för 25 år sedan fanns inga alternativ än Trygghansa..

Trollhassel
0

Trygghansa har jag blivit tipsad om från många håll. Väldigt bra att ha och göra med. Jag får besök av en person från trygghansa i nästa vecka som kommer och snackar barnförsäkring. Känns riktigt bra.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

andaloce
0

Jag har Trygg Hansa på mina två barn. Har fått uppfattningen att dom åtminstone tidigare har varit bäst, vet inte om det är nåt annat bolag som har blivit lika bra som dom på just barnförsäkringar!?

Övriga försäkringar har jag på annat håll.

Från början hade jag Folksam på min äldsta dotter, när hon blev jätte sjuk som 1åring och fick tillbringa ca 5dagar på sjukhus för intensivvård fick vi ingen ersättning alls (först efter 6:e el 7:de dygnet kan man få ut ersättning från de flesta bolag). Om vi hade haft Trygg hansa hade vi fått ersättning från första dagen.

När hon var helt friskförklarad några år senare så bytte vi bolag!

Johanna
1

vi hade en försäkringsgubbe hemma, som pratade om alla försäkringsbolag, o deras olika försäkringar..

tyckte det va en hel jäkla djungel det där.. o erbjudanden kom från alla håll..

men.. till slut valde vi skandia, tyckte att dom verkade bäst!

JMax
0

Har Länsförsäkringar. Kan ju vara aningen partisk då jag jobbar där men mina barn ska ha det bästa o det var den försäkringen.

Har man alla försäkringar där blir man förmånskund vilket ger rabatt och en massa andra fördelar.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Linn
0

När försäkrar man bebisen? kan man inte göra det redan när den ligger i magen? i alla fall på vissa bolag eller har jag fått det om bakfoten?

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Mistletoes
0

Jo det finns gravidförsäkringar =) men man får va noga med att läsa vad som ingår hos dom olika bolagen..

Jag ska snart teckna hos länsförsäkringar där jag även har hemförsäkringen (och agria är väl typ syskonföretag - där har jag iaf alla djuren försäkrade), där får man teckna i v10 och var inte så superdyr.

Memsan
0

Just nu (är i vecka 32) är den/jag gravidförsäkrad i trygghansa.

Lenore
0

Vi har Skandia på vår dotter. Efter att ha jämfört alla kom vi fram till att den var bäst. :)

Salama
0

Har TryggHansa barnförsäkring men allt annat hos Länsförsäkringar. Jämförde mellan alla slags försäkringsbolag och tyckte att TryggHansa hade bästa försäkringen för barn utan att det behöver kosta så mycket.

TIMMY
0

vi skall ha vesta, nordeas egna. har allt annat där, och även hört att den skall vara rätt bra ur barnförsäkringssynpunkt.