Så fruktansvärt trött!
Kan tänka mig att det finns några andra här på forumet som känner likadant. Jag är så galet trött, slut i benen. På förmiddagarna orkar jag nästan bara ligga ner. Känner mig som en zombie och varken socker, frisk luft eller sömn hjälper. *gääääsp*
Nu måste jag släpa mig ut i skogen med hunden så on får röra på sig lite, sen är det försäkringskassan som gäller och om man inte var trött innan så blir man ju det av slöingarna på FK.
Någon som har ett bra tips på vad man kan göra åt denna sanslösa trötthet?
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Vila ;o)
Men jag var lika trött fast jag vilade o fick sova ut ibland…med en helvild treåring oxå är det inte lätt att ta det lungt…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

jag var galet trött från vecka 8 till 11. Nu är jag som vanligt igen men det var bara att vila som hjälpte tyvärr.

Jag är också helt sanslöst trött! Kan sova tolv timmar per natt och sen ändå somna tidigt kvällen därpå. Tror det dels beror på att kroppen är tyngre, det är jobbigare att andas osv, men också på att man inte sover ordentligt när man väl sover. Jag sover aldrig mer än 3 timmar innan jag måste upp och kissa och det lär ju ha sin påverkan på det hela.
Men jobbigt är det. Och man känner verkligen att det är dags att dra ner lite på tempot i slutet av graviditeten. Lättare sagt än gjort dock…

Ja, jag vill ju gärna kunna gå ut med hunden en gång om dagen på en lång tur, men jag får nog börja sätta någon annan på det arbetet vissa dagar. Jag sover också mycket, men dåligt. Känns som att min sömn är väldigt ytlig. Jag vaknar av minsta lilla. Sparkar, kissnödighet, sambon är ju vaken på nätterna också och så jag vaknar av honom ibland.
Det är väl bara att inse att denhär lilla tid som är var kommer vara lite kämpigare än vad vecka 18-27 var. Det närmar sig ju bebis, så det är väl det jag får tänka på.
Jag har blivit så kopiöst glömsk också! Måste skriva små lappar till mig själv för att komma ihåg saker.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler