Gravid iFokus

Gravid

Etikettbilder
Läst 2623 ggr
Linn
0

Proffersionell fotografering

Har ni varit hos någon och blivit fotograferad under din graviditet? Berätta gärna om upplevelsen.

Jag skulle gärna vilja göra detta då jag anser att en gravid kropp är enormt vacker. Funderar bara på hur man ska gå till väga och i ungefär vilken vecka ens gravida kropp är som allra vackrast.

Är det kanske till och med någon som har en fotograf i göteborgs-uddevalla området?

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Musiken
0

Lattast ar nog att du letar runt pa internet efter en fotograf som tar den sortens foton du ar ute efter. Alla fotografer har ju en egen "stil" nar det kommer till ljussattning, komposition osv, och det ar viktigt att man som kund och fotograf ar overrens om vad man vill ha sa att det inte blir nagra trakiga overraskningar.

Som fotograf sjalv sa brukar jag ibland fa mail fran folk som vill bli fotograferade, eller sa svarar jag pa annonser da folk letar efter en fotograf men inte vet hur de ska hitta nagon.

Ang. nar man ar som vackrast sa har jag ingen aning dock :)

Funderar ocksa pa att flyttat ill Gbg i sommar/host, men det ar langt ifran bestamt.

Linn
0

Du får säga till om du flyttar till Göteborg så kanske du kan fota mig amanda. Får se hur långt jag kommit då och om det ens finns någon liten i magen tills dess.

Linn

Musiken
0

Ska jag absolut gora!

Linn
0

Lysande :)

Linn