God morgon, 8 November!
Startar en god morgon-tråd här. Brukar vara trevligt.
Jag har som vanligt drömt konstiga gejer. Vaknade med ont i huvet, vilket jag tror beror på att jag slog huvet i bildörren ordentligt i förrgår.
Jag ska börja packa lite inför fjällresan som går av stapeln på tisdag. Jag hade tänkt att bara ta de lugnt, umgås med min lilla mamma och eventuellt ta en kort fjälltur. Måste ju hinna andas fjälluft en sista gång innan bebisen kommer. Då lär det dröja något år innan man är uppe på fjälltoppen igen.
I morgon är det besök hos barnmorskan. Det var 2 månader sedan sist så det känns angeläget nu. Jag är ju redan i vecka 24 (i morgon), jisses vad tiden går!
Ha en bra dag!
På bilden: Prillan på fjället.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
God middag! :)
VI har haft sjukstuga här hela helgen. Sonen fick feber i torsdags em och hade igår när han la sig 40,4.. Idag vaknade han fdock feberfri och han är en helt annan kille oidag! Härligt! SÅ på em ska vi åka en kort sväng till hans farfar och fira litegrann iallafall.
Jag själv mår helt ok.. fogarna är inge trevliga alls, men vetskapen av att FK godkänt mig nu gör de hela lättare.. Huvudet måste må bra de också… ;) Nu ska vi bara sikta framåt! :D
bild på Elliot i gårkväll.. :) Han sov så skönt trots feber.. som tur är. :)
Själv har man varit barnledig över natten. Lämnade lilleman hos farmor igår eftermiddag o han är kvar där än. Ska la börja röra oss ut mot svärmor o hämta upp honom om nån stund… :)
Hannapanna:
Kul att du oxå har en Ellioth!! :)
Bjuder på en härligt glad bild på min Ellioth från 4-årsdagen med paketöppning… Här med favoritpresenten!! :)
Trollhassel:
Vart åker ni då ni åker till fjällen?
Vilket fjäll eller ort?
Hannapanna:
Ja, då vi valde Ellioth som tilltalsnamn, 2005, så fanns det inte många alls. Vi ville ha ett inte alls vanligt namn. Däremot år 2006, då kom det en hel ström av Ellioth:ar ;) Men vi har iaf lite annorlunda stavning. Först tänkte vi stava Elioth, men kom på att det är dumt att krångla till det för mycket med förståelsen för sitt namn den dagen då man väl börjar lära sig skriva sitt namn :) Räcker med ett extra "H" o i övrigt vanlig stavning :)
Hur gammal är din Elliot? Min är född okt -05. :)

#3 Vi åker till Ottsjö, som ligger 1 mil från Åre. Min mamma bor där i en liten mysig stuga :)
Med Vänliga hälsningar
bfee: Elliot blir snart 1½. Han rä född i Maj-08!

Godkväll!
Jag har haft en toppendag!!
Hade en tjej som kollade på hästen på förmiddagen och hon blev kär i honom direkt! Så vi bestämde att han flyttar om två veckor. Är så himla, himla lättad! Fast än är ju inte allt klart, är fortfarande rädd att hon ändrar sig. Skriver inget kontrakt förrän jag åker dit med honom.
Jag tyckte jättemycket om henne och det känns som att allting kommer att bli jättebra! Kanske till och med får råd att köpa lite julklappar nu om han åker ;)
Gud va skönt för dig att de löser sig med Dandelion! Är de på foder tjejen ska ha honom?

#9 Japp! Och nu fick jag ett mail där hon sa att jag kan säga upp min stallplats, för hon kommer garanterat att ta honom så länge veterinären inte har några tråkiga besked på fredag. 
Åh så bra! Hoppas de går bra hos veterinären!! Jag håller alla mina tummar! Eller ja.. alla två! ;)

#10 Skönt!
Med Vänliga hälsningar