Åh jag vill också
Jag vill också va gravid det verkar så mysigt. men jag vill inte stressa för jag vill ha jobb och sånt först och en bra kille vilket jag dock redan har men ändå =)
Ni som e gravida e riktiga lyckostar =)

Den tiden kommer nog till dig också ska du se. Klokt av dig att inte stressa. Du kan ju trösta dig med att allt inte är guld och gröna skogar när man är gravid. Illamående, foglossning och trötthet…men visst är det underbart att ha en liten i magen, det kan jag inte förneka.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

….eller så får man som jag… en riktig drömgraviditet.. mådde som en prinsessa hela tiden,o va fram till jag födde dagligen ute på 1tim promenad i skogen m hundarna, o dagen innan jag födde va jag på hundkurs ;-)
inget illamående lr liknande..
Lycka till när bebisverkstan drar igång!

#2 Åh, Johanna vad jag önskar att min graviditet var så perfekt. Jag drabbas av allt i stället :P
Med Vänliga hälsningar

Jag tänkte också som #0 innan jag blev gravid. Att det verkade så mysigt och spännande att vänta på en bebis. Men nu tycker jag att känns överskattat. Visst känner jag bebis som rör sig i magen och det är lite roligt, men det är inte så rosa-molnigt som jag trodde. Och jag tycker inte att man känner sig så där mysigt gravid och småtjock om magen som jag tycker alla andra gravida kvinnor verkar känna. Jag känner mig precis som mitt vanliga jag, förutom att jag inte orkar lika mycket, att inga byxor sitter bra och jag grinar för ingenting..
Och nu känner jag mig otacksam som inte uppskattar graviditeten så mycket som jag kanske borde göra och då känns det ju ännu jobbigare =/

#4 Åh, jag känner igen mig lite.
Vissa dagar är hopplösa. Ibland känner jg mig dock mys-gravid och då är alla jobbiga dagar värda den känslan.
Med Vänliga hälsningar