När kommer magen?
Hej! Jag är i vecka 15+0 idag men det syns inget på mig ännu. När kom era magar? Jag längtar ju! :-)

Jaadu, jag är i vecka 19 och har inte ökat en millimeter ännu..

Det är väldigt olika. Jag har en bekant som är i vecka 19 och hon ser ut att vara i vecka 30. Jag själv är i vecka 18 och har fått en synlig mage. Sen har jag hört talas om folk som inte fått mage förns sista månaderna, dock är det nog ganska ovanligt. Jag tror att det är vanligast att man får en synlig mage mellan vecka 16-23 ungefär, men det beror ju på om man är normalviktig också.
Kollan in trådarna magbilder och magbilder 2.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Jag har förstått att det kan variera väldigt mycket. Barnmorskan sa att jag kunde få vänta ett tag innan den syns eftersom jag tränar mkt och har starka muskler som håller in, men eftersom min syster fick mage väldigt tidigt i sin graviditet trodde jag att det skulle bli så för mig med.
Men men det är väl bara att vänta och hoppas…

Min mage har börjat synas nu de senaste veckorna. Gick in i vecka 24 idag. Men så har jag ju en del egen mage i vägen också ;)

jag gick upp massor de första veckorna så jag såg ut som om jäg ätit LIIIIITE för många gräddbakelser… det satte sig runt midjan… men i ca va 15-16 drog det sig därifrån och la sig fram på magen så jag fick en bebismage =) och nu går det inte att undvika att jag är gravid =) är i v 23 nu!