Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 4103 ggr
Trollhassel
0

Bedrövad och ledsen!

Åh, vad jag är känslig nu. Jag gillar normalt inte "forumbåk" men nu klarar jag inte av det. Jag skriver i en tråd på ett annat forum och jag blir så missupfattad (av någon som bstämmt sig för att h*n har rätt och jag har fel). Jag känner mig så hjälplös och nu sitter jag bara och storgråter. Jag gråter för allt och min toleransnivå ligger på noll nästan.

Dessutom ska vi på UL på måndag och jag är jätteorolig att inte allt ska vara ok. *suck* Tårarna bara rinner nu.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

jn84
0

Man är känsligt när man är gravid, se det som ett sundhetstecken :)

Forumtjafs är inget att hänga upp sig på, folk skriver så fruktansvärt mycket konstiga saker, ofta bara för att provocera. Därför gillar jag gravid.ifokus, här är alla snälla och hjälpsamma, så håll dig här du (fast händer ju inte mycket här om dagarna iof så man kanske blir lite uttråkad) ;)

UL kommer att gå jättebra! Jag var också jätteorolig inför det och var bergsäker på att bebis var död när vi fick se den på skärmen, den låg ju helt stilla (jämförde med mitt vul där galningen for runt som en studsboll hela tiden). Men sen såg jag hjärtat :D

Förmodligen, det bästa du kan göra just nu, är att krypa ner i sängen, glömma det dumma forumet och vakna upp till en ny bättre dag imorgon. Det brukar funka för mig.

Kram på dig!

Trollhassel
0

Tack! Nu har jag sovit på saken, rastat hunden, ätit frukost och läst tidningen. Allt känns bättre idag.

Ja, gravid i fokus är trevligt. Det är ju ingen här som tjafsar, det är skönt. Jaja, man lär sig väl vilka på de andra forumen som är bråkmakare.

Med Vänliga hälsningar

sandra1977
0

jag var oxå jättekänslig när jag var gravid…jag blir så förbannad på folk som hoppar upp på sina höga hästar o pekar med hela handenSkrikandes

Alla har rätt till en åsikt,det kan ingen ta ifrån en..man tycker inte lika om saker o ting,så är det bara..men att säga att nån annan har fel för att den har en annan åsikt bevisar bara att människan i fråga är väldigt liten o trångsynt!!

så stå på dig trollhassel,hämta kraft innifrån o försök att inte bry digGlad

kram. Sandra.

HextremO
0

Jag tycker också att gravid.ifokus är en bra sajt, Har inte skrivit nå förns jag misstänkte att jag var gravid. Men har varit här och läst en längre tid. Man blir så glad av att läsa andras lycka. och alla tar väl hand om varandra här.

Jag är också på familjeliv.se Det är ju lite mer än bara gravida som är där. Men tycker det är lite maktkamp där vem som är bäst förälder. Inget roligt direkt tycker jag.

Men jag börjar även bli lite små känslig, blir lätt irriterad på saker som jag inte brytt mig om. Men är ju bara i vecka 6 än så det har väll inte kommit igång än.. Och jag kommer nog sitta och gråta över allt, eftersom jag redan som hmm ogravid är känslig mot istortsätt allt.

AutumnWicca
0

#4 Jag har också Familjeliv.se, och jag trivs mycket bättre här på gravid.ifokus. Familjeliv känns iblan som ett dagis för vuxna :P

Trollhassel: Strunta i vad folk här ute gnäller och anser, många kan inte föra en normal diskution när de väl bestämt att de har rätt.

Kramar till dig! Du ska se att allt är som det ska

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

jn84
0

#4 och #5 Familjeliv är dagens höjdpunkt för mig. Jag skriver inte där, bara skrattar åt alla meningslösa diskussioner och bråk. Visst finns det en del vettiga trådar, men det mesta är ju bara dravel. Ibland tror man att det är på skämt när folk sitter och förlöjligar andras verkliga problem. Många som skriver där måste ju helt sakna social kompetens och bara vara ute efter att bråka, för man är väl inte frisk om man trampar på den som redan ligger?

AutumnWicca
0

#6 Ja, viss där ute känns ju inte helt friska.. men precis som du så brukar jag mest skratta och folk eller sucka över hur patetiska de är som viker ut hela livet där. Men så finns små guldkorn att läsa, som tråden heter:

"mammor säger så mycket konstigt"

Älskar tråden för vissa saker är så man kiknar av skratt :D

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Trollhassel
0

#3 #5 Tack!

Jasså, man kanske skulle slå sig ner och läsa trådar på familjeliv då. Låter ju jätteskoj…så länge man inte själv deltar i trådarna :P

Med Vänliga hälsningar

Trollhassel
0

Haha, ja, vad säger man. Började just grina för att min sambo skämtade om att jag inte fick äta godis förns i morgon…eftersom det är lördag då. Gud vad fånig man är!

Med Vänliga hälsningar