Sluta röka idag..!!
Jag har bara ca. 1 månad kvar på min graviditet sen kommer den lille ut…=) Men jag har tyvärr rökt hela graviditeten men har idag bestämt mig att igår va det min sista rökdag, och nu är det stopp för det där skiten, men endå får man ju tankar i huvudet, att tex. barnet inte mår bra när jag inte röker för att h*n har ju ett "beroende" efter nikotin, sen tänker man nee klart det inte kan hända något med barnet för att jag slutar röka!? eller?
Man får så sjuka tankar av denna skiten.
Men nu ska jag faan ta tag i det, jag vill inte behöva vara beroende av denna skitgrej när min bebis kommer ut. Jag har utasatt denna lilla varelse för giftet, men om jag nu lyckas sluta så behöver jag ju inte utsätta det lilla knytet med mera av detta äckel gift..
Ja ja jag hoppas jag lyckas denna gången, vill inte skada mitt barn mera…!!!
(Bättre sent än aldrig)

Jag önskar dig all lycka och klart att du klarar det!
*styrke kramar*
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Du fixar det!!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tack för erat stöd..!!! <3
När jag slutade att röka, så gick det lättare att sluta när jag bytte ut rökningen mot något annat. För mig så räckte det med att börja styrketräna och äta hälsosamt.
Men att lyfta skrot i slutet på en graviditet är ju inte något att rekomendera. Men kanske promenader med bra musik i mp3:n. Om du känner att din kropp orkar med det nu. Det är skönt att få ur sig den rastlösa energin som man fylls med när man blir röksugen.
Lycka till!!

Hur går det för dig?

Jo, jag tycker det går bra, jag har tyvärr inte slutat helt men 1-2 cigg per dag blir det nog. Men snart så är det slut på skiten helt känner jag. Jag kommer fixa det här..Man har ju sina värsta stunder men då får man väl låsa in sig på toaletten eller någe sånt…=) Men detta kommer jag fixa..!!!

Va bra!! Kämpa på!!
Hejja Hejja! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Klart du klarar att sluta helt. Jag slutade snusa dagen efter att jag fått + och jag har int rört snus sedan dess.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Jag slutade snusa för 6 veckor sedan. Du klarar dig utan cigaretter, tänk på bebisen. Den kommer INTE sakna dina pinnar de minsta, snarare tack dig för att u valt att ta hand om er båda :)
Carpe Diem