Jag svullnar under dagen!

hehe, har du kollat vad viktskillnaden är från morgon till kväll?
På en normal ickegravid person diffar väl vikten kanske 1-2 kg från morgon (innan frukost) till kväll (efter middagen).
Jag e likadan! Inte gravid på morgonen och ser ut som i 9 mån på kvällen :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

#1 skillnad i vikt varierar. Jag väger fortfarande ca 76 på morgon och nu 77-78 på kvällen. Det är så fult att jag ser så gravi u eftr en halv dag. Då går det inte att gömma mgen lika bra på jobbet som det gör när jag kommer dit. Haha
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Jah hade så innan graviditeten, såg gravid ut på kvällarna.
Nu när magen har blivit stor så märker man ingen skillnad längre =P

likadant med min mage,blir jätte stor på em.
varför vill du gömma magen?

#6 tråden är över 1 och ett halvt år gammal, men jag tror att det var för att jag tyckte att det var fult med gravidmage eller något sånt. Och sedan så var det lättare med jobbet, var timvikarie på olika förskolor. då slapp man frågor hela tiden.

Denna tråd hade jag missat! Vilken skillnad på din mage!! Så hade inte jag vad jag kan minnas den höll sig lik från morgon till kväll, svullnade inte så där.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag kan tillägga att problemet kvarstår med att min mage svullnar upp extremt under dagen. Och då är jag inte gravid längre 

#9 Hmm…det var ju inte lika roligt. Kan det vara nått du inte tål, typ mjölk eller så?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#10 dricker inte mjölk.. Har provat allt, men så fort jag äter eller dricker något så börjar jag svullna.
Åh, det är exakt likadant för mig.
Är gravid nu men hade så innan också…
Tror inte det är nåt jag inte tål, men det kan nog hända att vissa personer har mer känsliga och lättsvullna tarmar än andra…
För precis dom du säger, det spelar egentligen ingen roll vad eller hur mycket jag äter, jag blir svullen ändå :P

#12 klen tröst är väl att hundratusentals svenskar lider av samma problem :P