vad ska man tro ?
Fick juh missfall sist jag fick ett plus på stickan, de e juh ett bra tag sen nu, har haft mens osv varje månad, dock förra månaden kom den rätt sent,MEN den kom.. nu har jag igen gått över.. förra månaden hadde jag tant röd den 17e.. för ca 3 veckor sen när jag gick på toan fick jag lite rosa på pappret som gick över på ett par timmar,de va lixom mer som en flytning, fortfarande ingen mens…
Är de bara kroppen som spelar ett spratt, eller är den kanske seg på att komma igen efter missfallet ?

Gör ett test. Har den varit igång ett par månader å sen beter sig konstigt så kan det ju vara nått på G…Håller tummarna för dig!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
34 som läst men bara en enda som kan svara ??

är ju svårt att svara på vad det är som händer med din kropp…, den är mysko ibland
men, efter mitt missfall va min mens väldigt tokig o hoppig, flyttade sej 1v lr 2 framåt/bakåt som den hade lust
… den gången jag plussade ingen hade jag som du.. lite rosa på pappret o va säker på att mensen skulle komma, men det gjorde den inte..
så tog ett test o d va plus..
så gör ett test, så vet du ju .. lycka till! 

ja ta ett test, många har läst och håller säkert med att ta ett test, därför har inte 34 stycken skrivit: Ta ett test!
=)

Varför hålla på och spekulera, köp ett test.
Japp jag säger som de andra här, köp en test och kolla.
Man kan ha flytningar med blod i när man är gravid. Har varit med om det själv, men för att veta till 100% så är det säkrast att göra en test.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

Nyfiken - vad sa testet? :)
gravid - men missfal igen :(
#8 Stackare….ingen rolig situation
Håller tummarna för att det blir tredje gången gillt nästa gång.
Amor vincit omnia