Gravid iFokus

Gravid

Etiketterköpsäljbyt
Läst 5919 ggr
maddopaddo
0

Billiga babysaker sökes!

Hej!

Jag och min sambo väntar vårt första barn :) Den är beräknat att komma 14 Juni..ganska snart alltså :) Nu är de så att vi inte har så mycket barnsaker..en säng och barnvagn är de ända vi har nu! 

Såklart är man tacksam för allt man kan få lr få köpt billigt eftersom de kostar på.

Så nu tänkte jag höra om de är någon som har lite saker och kläder att sälja för en billig peng!? Helst ska de va nära Vänersborg då vi inte har körkort! Vissa saker kan ju gå att skicka!

MVH Madelene

Veronica
0

Har ett Brio babyskydd (första bilbarnstolen) med bas som jag ska sälja, har bara inte skrivit ut någon annons ännu. Nypris är 1495:- jag hade tänkt mig runt 500:- för den. Kvitto finns kvar. Har även en hel del kläder i små storlekar som jag inte har någon nytta av, pris har jag inte ens tänkt på men vi kan nog komma överens =) Jag bor i Gävle så det kanske är lite långt bort, blir ju lite dyrt att skicka ett babyskydd….men kläderna kanske är intressanta?

Amor vincit omnia

maddopaddo
0

Jo kläderna är jag allt intressarad av :) Är de pojk lr flick kläder?

Elisabeth-J
0

#1 Jag är intresserad av att köpa babyskyddet, åker förbi Gävle när jag ska till Eskilstuna och det blir i maj eller juni.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Veronica
0

#2 Det är neutrala beiga och tjejkläder, ska knäppa kort på dem senare så du får se hur de ser ut

#3 Då håller jag det åt dig tills du bestämt om du ska ha det =) Har ingen jättebrådis att bli av med det på en gång.

Amor vincit omnia

maddopaddo
0

#4 Okej va bra :) vi har inte tagit reda på könet nämligen, men låter ju bra me neutrala färger och så! Tack gör de :)

JMax
0

#5 Då är du beräknad samtidigt som jag! Får se vem av oss som blir först ;o)

Jag har lite neutrala kläder kvar som dottern vuxit ur, risken är att om det blir en pojke får han finna sig i att ha rosa ibland…hehe hemma i varje fall.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Veronica
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag fotat lite grann =)

Bodysar:

Amor vincit omnia

Veronica
0

Byxor:

Amor vincit omnia

Veronica
0

Tunn fleecoverall och pyjamas:

Amor vincit omnia

Veronica
0

Pyjamaser:

Amor vincit omnia

Veronica
0

Pyjamas och fleecoverall:

Amor vincit omnia

Veronica
0

Underbyxor, strumpor, mössor, haklappar, tossor

Amor vincit omnia

Veronica
0

Och en bild på babyskyddet åt Elisabeth-j:

Amor vincit omnia

Veronica
0

Mycket av kläderna är oanvänt då jag precis efter att Elina vart född började shoppa en massa rosa och rött (som jag nu är lite allergisk mot =) köper mest kläder på pojkavdelningen nu då jag tycker om de lite tuffare kläderna. Här är en bild på min lilla tuffa tjej:

Amor vincit omnia

JMax
0

Vilka fina kläder!!!

Pyjamasen med döskallen var ju för läcker! Säljer du den separat? Vad är det för storlek?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Veronica
0

Ja visst är den läcker, dock bara använd en gång då den är ganska varm (typ fleectyg eller nått)

Om inte maddopaddo ska ha den så får du köpa den om du vill =) Låter henne välja vad hon vill ha först då det var hon som efterfrågade saker.

Amor vincit omnia

Believer
0

#16. Dom där två gråa bodysarna, vad är det för storlek? Har du närmare bild på dem? Om inte TS vill ha dem, är jag intresserad =)

Elisabeth-J
0

Jag vill gärna köpa babyskyddet, jag ska försöka åka ner nu i maj så jag pm:ar dig så fort jag vet.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Veronica
0

#15 Det är storlek 60 på den, glömde skriva det sist =)

#17 Det är storlek 56 på dem, kan nog fixa en närmare bild på dem.

#18 Okej, då vet jag att du ska ha det…skönt att slippa annonsera, kunde ju lika gärna ha satt ut det här på en gång!

Amor vincit omnia

Veronica
0

Nu har jag fotat =)

Bodysarna:

Amor vincit omnia

Veronica
0

En bild med det som matchar, mössa, byxor (storlek 50, men är lite stora i storleken):

Amor vincit omnia

Veronica
0

Har även fotat tjejkläderna om någon är intresserad.

Amor vincit omnia

maddopaddo
0

väldigt fina kläder :) Va har du tänkt för pris?

Veronica
0

Hur mycket av det vill du ha? Hade tänkt mig mellan 5-30:- per plagg + porto.

Amor vincit omnia

maddopaddo
0

Okej men låter ju bra :) ska kolla igenom de igen och se va jag ska ta :)

Veronica
0

Okej. Du kan mejla mig om du hellre vill det på illrar@comhem.se utifall iFokus skulle strejka =)

Amor vincit omnia

maddopaddo
0

Okej tack skriver ett mejl till dej! :)