jag blir inte klok!?!?!
För snart 2 veckor sen gjorde jag 2 st tester vid olika tillfällen och båda dessa var digital test och visade klart och tydligt Gravid. Nu idag tog jag ett till,dels för skojjskull och för att vara helt tusen på att de va så. testet idag var en vanlig cb sticka och visade negativt men på något sätt tycker jag mig se ett litet pluttigt svagt pluss ändå? eller e de bara som jag får förmig?
Dålig bildkvalite då det är taget med mobilen

Jo nå skymtar man ett till streck där i bakgrunden..
Och ett pluss är ju ett pluss även om det är svagt 
någon mer som kan ytra sig om en tanke tro?
putt putt
Jodå, svagt svagt så kan man se

Ser ut som ett svagt svagt streck…
Är det tidigt i grav så kan ju testet visa riktigt svagt.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Gå till en gynavdelning som har ultraljud så får du veta direkt. Gjorde jag innan min abort och då sa de "jepp, nio veckor".
Det ser ut som ett plus, helt klart.
puttar upp, fler som kanske kan tycka?

nej du, det vette helsike, tror att det är ett litet plus.
Tror nästan att du skall ta dig till kvinnokliniken och beställa tid där och få dig ett test. Det bästa är att man tar provet på morgonkisset.
Då brukar det inte slå fel.
jag råkade ut för samma sak o kontrolltestet visade negativt. Nu vet jag inte vad jag ska tro längre…
#9 jo visst brukar morrgonkissen va bäst,men med de 2 digitala jag tagit tog jag båda två framåt kvällningen,tycker de verkar konstigt, skall gå o köpa mig ett nytt i morgon :D så får vi se.
#10 Kontrolltestet visa negativt? hur menar du ?

#10 #11 jag har fåttatt om ett test visa att man är gravid så ÄR man gravid. Men senare så kan de visa neg, men har de redan visa Pos. så stämmer det.
Jag tycker att om ni är osäkra så sök upp mödravården så kan ni göra VUL så vet ni säkert.
Lycka till båda två!
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
anledningen till att jag inte vill kolla igen riktigt än var att jag blev så grymt ledsen när jag fick ett negativt svar på andra testet. Vill inte gå igenom det igen, för åker man in till läkaren så kommer det att spira en liten gnista hopp igen. (förövrigt e mensen 6 dagar sen nu).

#0: JA du är gravid!!!! Menar, med ett digitalt behöver du inte avläsa en massa streck.. kanske skulle det positiva strecket varit ännu svagare vid samma tid som du tog de digitala.. :)
Jag ser plus-strecket hur tydligt som helst, ingen tvekan!!
Grattis säger jag! :D

på min skärm så ser jag inget streck ? men det kan ju ha med min skärm att göra också iofs :) Men hur som helst, vill du vara 100% säker så gå till BM. :)
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Jag ser ett plus :P Men jag skulle gå och göra ett vul för att verkligen veta, när det ser så där svagt ut blir man ju lite tveksam. Men ett plus är ju ett plus :D
tog ett nytt test dagen efter som visa -
om testet visar negativt fast man har en massa tecken på att va gravid tycker jag man ska gå till en mottagning o kolla :)

Jag ser också ett PLUS. Och i och med att de digitala har visat att du är gravid så stämmer det ju. Men vill du verkligen vara på den säkra sidan bör du kontakta BM som så många andra har skrivit.

Hur som helst, hör av dig när du vet med säkerhet.
Lycka till,