Gravid iFokus

Gravid

Etikettlivet-efteråt
Läst 2635 ggr
Telefonkontakt
0

Hur gick det sen?

Verkar som att många som var gravida och fick barn runt den tidne när jag fick mitt barn, har försvunnit iväg härifrån?

Är så nyfiken på hur det har gått och hur era barn ser ut! Ni som fick barn för senast 3 månader sedan, lägg gärna upp en färsk bild och skriv hur gammalt barnet är, namn, och när han/hon föddes och hur det går och sånt Glad

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Telefonkontakt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag bombar ju förövrigt iFokus med bilder på min Elva.

Men det går jättebra. Elva föddes den 20 juli 2008 och hon har hunnit bli över 6 månader. Är en jättepigg och glad tjej som nydligen börjat säga Bappa och Mamma.

Dock så fick jag inte ett helt "friskt" barn då min plutta har nytagmus (ögondarr) och över väldigt översynt (men det kan växa bort till viss del). och eventuellt så kan hon ha en liten hjärnskada som orsakar nytagmusen, men det vet vi inte än, men jag tvivlar mer och mer på det ju längre tiden går.

Elva är jätteglad över sin pappa och han verkar vara favoritpersonen på kvällarna, men på nätterna så är det bara mamma som gäller. Nu har hon precis börjat sova i egen spjälsäng! 3 nätter har hon gjort det. Och det flyter på här hemma och nu måste man damsuga lite oftare för ungen far omkring överallt i vardagsrummet och ska äta på golvet Tungan ute

Johanna
0

hon e så söt :)

sandra1977
0

Caspian föddes 080904,är en go o glad kille på 5 mån,äter jättebra o skrattar mycket.Caspian kan "pussas" om man ber honom,ni vet en sån där dreglig puss med öppen munGlad o "klappa fint" på våran kind o låtsashosta om man säger"har du hosta Caspian..det är ju så härligt när dom börjar förstå lite vad man säger.Prins Caspian är dock en bestämd herre som styr sin familj med järnhandFlört

Telefonkontakt
0

#3 vilken gullig pojke :) och en väldig fin pyjamas, Elva har en sån fast med rosa :)

Jossan86
0

Lily bus är född 080828 och spenderar sina dagar med att jaga brorsan och hunden med gå-stolen…
Hon sitter helt själv, ålar bakåt, kan vinka och ska pussas hela tiden Glad

Har inga aktuella bilder på datorn just nu, så den bifogade är då hon sitter utan stöd första gången

AlbaStiffler
0

Vilka sötnosar. Kul att höra om deras bravader. :-)

UnhandyPillow
0

Va söta små busisar!!! Åh va ja längtar tills min lilla plutt kommer ut. :)

sandra1977
0

#4.tror det är HMGlad