Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 2859 ggr
becka89
0

rinnande bröst: /

hej!

Det är så att det kommer något mjölk liknade som kommer ur mina bröst vad är det?

Jag vet inte om jag är gravid då jag inte testat mig ännu.

Men har morgon illa mående och känner mig uppsvullen i magen, har sug efter sånt jag inte brukar ha sug efter och går och lägger mig 8 nu istället för 12 på kvällarna.. Kan jag vara gravid??

Jag har haft dom här symtomerna tidigare när jag har vart gravid.

Elisabeth-J
0

Kanske dags att göra ett test så att du får veta?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

becka89
0

#1 jo det kanske är dags, jag har aldrig vart med om att det har börjat runnit ur brösten, det brukar väl inte hända förren man är en bra bit in i graviditeten eller??

Lenore
0

Det kan hända att det kommer väldtigt tidigt. När jag var gravid med Ronja började det komma lite mjölk redan i vecka 6.

becka89
0

okej, jag ska köpa gravtest idag

sandra1977
0

hur har det gått för dig??

Tina-A
0

Jag har fått något ur mina bröst utan att vara gravid. Det har varit som en grumlig, vit/vattnig någonting. Fick det förut, sedan kom det några droppar vid ett tillfälle varje månad men nu var det länge sedan. Vet inte alls vad det var.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

becka89
0

#5 Jag har testat mig och det var negativt, men sen gick jag till ungdomsmottagningen och pratade med dom, dom sa att det kan vara för tidigt då jag inte ska ha mens förren den 20:de så jag ska vänta och se om jag får någon annars ska jag göra ett till test och se hur det är.

becka89
0

#6 jo jag vet men dom på ungdomsmottagningen kollade och tyckte att det såg ut som att det har med graviditet att göra så får vänta och se senare..

Fick tyvärr reda på att min syster väntade barn och fick missfall idag (7:de veckan)…

LeeLoo
0

#8 beklagar ang syster..

Väldigt tidigt med rinnande bröst om du bara är i vecka 3 eller nått, men alla är vi ju olika!

Lycka till i alla fall!

becka89
0

#9 jo jag vet men så var det sist oxå men jag gjorde abort då,

Jag har nu börjat känna mig uppsväld i magen och mår illa varje morgon jag är även trött mer nu, går och lägger mig vid 22 tiden stället för 1tiden. idag hamnade jag i sängen tidigt och är nu ganska så vaken hehe