Inget illamående-normalt?
Är medlem på familjeliv och blimamma, och överallt skriver alla att dem mår så illa… Så nu börjar jag faktiskt undra om det är nåt fel på mig som inte mår ett dugg illa…?
Mår nästan alla illa första tiden? Är jag ett udda fall?
Är i vecka 5+6 =)!
Kram på er!

v. 5 är ju ganska tidigt.
När jag väntade sonen började jag inte må illa förrän runt v. 10. det höll bara i sig en månad och bara på morgonen.
nu när jag väntar tvillingarna så började jag må illa runt v. 6-7. det höll i länge, slutade i v. 22, men känner fortfarande av det ibland.
vissa mår ju hur bra som helst, lyckliga dem. andra får ytterst lite, som jag hade med sonen, och andra mår illa hel grav. Det är så individuellt.
jag har inte mått illa nångång under mina 4 graviditeter. det är ju väldigt olika men man ska va glad att man slipper.

jag har för mig att jag mådde illa från vecka 7-8 någon gång fram till vecka 17 ungefär, men en del mår inte alls illa under graviditeten så du får vänta & se, men ett udda fall är du inte. Alla är vi ju så otroligt olika & reagerar på hormonerna & graviditeten på en massa olika sätt

Jag mådde inte illa. Bara en dag och då skulle jag på arbetsintervju, men det var nog mer för intervjun än graviditeten. Jag mådde jättebra under min graviditet :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Jag har haft illamående en av 4 graviditeter så det är inte alltid man mår illa. Var glad för att du slipper det :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

när jag gick med min Ronja mådde jag illa nästan hela grav.när jag gick med Caspian mådde jag inte illa en enda dag..lite märkligt.

Ok! Vad skönt att höra =)! Då är man inte ensam om att inte må illa iaf. Är ju i v.6 idag, o har mått lite illa under dagen, men tror mer det beror på mina problem med tarmarna än själva graviditeten. Kan ju hoppas att jag är en av dem som inte kommer må värst illa då. Mamma mådde illa och kräktes hela graviditeten igenom med min lillebror, så pass mycket att hon rasade i vikt, så jag är bara glad om jag slipper det =)!
Tack för svaren =)!
Kram Necilia
Det är inte alla som mår illa alls under sin graviditet. Min klasskompis mådde inte alls illa när hon var gravid då hon gick i skolan.
Så det är inget fel på dig!
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Här är en till som aldrigh mått illa, en dag men det tror jag beror på att jag åt hallongrottor hysteriskt ;)
*** Kärleken övervinner allt ***

det är olika på olika personer enligt vad jag förstått, endel mår illa under större delar av graviditeten och endel inte alls :S

Min bästa kompis mådde inte illa alls under hela sin gradivet. Gick också bara upp 8 kg.
Jag mådde illa under vecka 6 eller 7 men det varade bara en vecka. Nu mår jag yfftas bra förutom at magen har svullnat upp som tusen =S

Jag har alldrig mått illa när jag varit med barn och jag har 4 st.