en liten fundering?
Finns det någon/några i närheten av stenungsund som är gravid eller bara vill träffa en vän?… Jag är rellativt nyinflyttad,flyttade hit pga pojkvännen. Ibland känner jag mig väldigt ensam eftersom dom vännerna jag har är bara vänner till min sambo. Kanske finns det någon som är intresserad av att prata, träffas, gå promenad eller vad som helst när tiden faller in.??…Tråkigt att behöva vara ensam och så beroende av min sambo?
Hör av er!! kramar

Ingen??=(

Tyvärr :(
Bor själv i sundsvall :)
*** Kärleken övervinner allt ***

tråkigt…=(..
Vet hur det känns flytta 50mil i från alla min vänner för min sambos skull.. men ett tips är sedan att gå på öppna förskolan då träffar du massor med barn och mammor i alla åldrar:)
Själv har jag träffat en underbar tjej som är faktisk min närmaste granne där:)
Hon har ett barn som är en månad äldre en min dotter och en på två månader och jag har en på väg vi har jätte kul tillsammans..
och sedan finna ju det kurser du kan gå när du väntar barn som barnmorskan brukar upplysa om och så finna ju det bebiscafé som barnmorskorna med brukar ha hand om..
så prata med din barnmorska va ni har i eran kommun..
Kramar jessica
Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3
http://pysselgummsan.blogg.se/

jo jag ska göra detta, det brukar finnas olika gejer typ ung mamma grupp, m,m….är så tråkigt att vara gravid ensam visst har jag min ambo men det är inte samma sak:)