Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 3654 ggr
becka89
0

kan det vara missfall???!

Jag har inte haft mens på 2månader och har fått ett + på testet.

Men i måndags så fick blödning men inte så mycket som det brukar vara och den slutade i dag.. :/  jag brukar ha mens minst 7dagar annars..

Kan det vara missfall?? 

:(

Luckystar
0

Vilken vecka är du i?

Jag fick en blödning i v 12 och fick åka och göra ett vul.

ring till fl eller bm så du får kolla om det är ett missfall

becka89
0

jag vet inte men typ 8 veckan

LM
0

Jag tycker att du ska ringa till din barnmorska imorgon, det är alltid det bästa. Så att dom kan göra ett ultraljud. En vän till mig blödde flera gånger i början av graviditeten, ofta i samband efter sex. Jag tror att det berodde på att blodkärlen har lättare att spricka. Hoppas att allt är som det ska! Men ring imorgon så du inte går omkring och oroar dig för mycket!

Luckystar
0

Jag blev och blöda för min livmodertapp var öm eller något sånt..

tycker också du ska ringa imorgon

MIRJAMI
0

Jag blödde ofta ochså före vecka 12. Behöver inte varit missfall man kan blöda allfall.

Smex
0

har också hört ifrån visa kvinnor som blödde lite under sin början av gradviteten. men jag förstår att du är orolig. Skulle också vara det.

Susanne
0

Jag blödde tidigt i min förra graviditet, innan jag visste att jag var gravid. På UL syntes tydligt en andra "hinna" så min blödning var med största sannolikhet ett tidigt missfall av "tvillingen". Det är inte ovanligt alls, sa de på UL, att man väntar tvillingar i början men att ett av fostren stöts bort naturligt.

Susanne Glad

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

tezzie
0

Jag har blött otroligt mycket under denna graviditet och det är skitjobbigt rent psykiskt. Och det är inte småblödningar vi pratar om utan rejäla störtblödningar.

Men min bebis mår iaf bra och det är väl det viktigaste :-)

*** Kärleken övervinner allt ***

kybele
0

man kan blöda lite i början av graviditeten.. på min första grav gjorde jag de inte. min andra grav. 2 dagar slemliknande blödning lite.. nu är jag ine på 3dje grav o är i v.6+0 idag o än har jag inte blött.. men förstår om du är orolig,tycker att du ska ringa in till mvc och prata med dom.. bättre kolla en gång för mycket än en gång för lite… kram på dig

UnhandyPillow
0

Har du kollat upp det än becka89?

tezzie
0

Hur har det gått??

becka89
0

#10/11Tyvärr var det missfall Gråter Jobbigt värre

tezzie
0

Beklagar verkligen!

Kramar

Luckystar
0

Oj det var inte kul.. :(

*kramar*

Miija
0

#12   Beklagar…

kybele
0

beklagar

UnhandyPillow
0

beklagar :(

mia123
0

Otäckt

vet hur det är.Fick oxå ett missfall för några månader sedan.var i tionde veckan:(

becka89
0

Tack jag kämpar på med livet

becka89
0

#18 okej jag för stå hur jobbigt du måste haft det.

Jag var verkligen glad över det med att vara gravid sedan jag tidigare har blivit tvingad en abort.

Men jag var bara 16år när jag gjorde abort och skulle jag inte gjort abort skulle jag inte ha det jag har nu då jag verkligen inte tror min sambo skulle vara tillsammans med mig om jag hade en unge på nästan 1år.