Nu ger jag igen! :)
Jag är nu i vecka 28 och enligt min lite missnöjda sambo har jag börjat snarka på nätterna ;)
Haha, nu får han allt igen för alla gånger jag legat sömnlös och lyssnat på hans grymtande snarkningar.

Haha, nästan så att jag hoppas på att jag också ska börja dra timmerstockar :)
*** Kärleken övervinner allt ***

Fan, att han har mage att ens säga något. I natt var jag så arg på min man för att han snarkade (och jag är så lättväckt nuförtiden). Kl 03 vaknade jag, sparkade på honom. Vänder han sig? Nä. Sparkar en gång till men orkar inte något mer. Vänder han sig? Nä. Nu blir jag riktigt arg när han börjar för 3e gången så nu matar jag på med sparkarna (bakåt då jag låg med ryggen mot honom) och nu vaknar han till, tar lite nässpray eftersom han antaglgien var nästäppt och sen vänder han sig på sida. Men attans vad arg man hinner bli av att behöva sparka 3 ggr för att han ska vakna/fatta. Var ju helt vaken tillslut och kunde inte somna om förrän kl 05 då han gick upp.
Så om min kära man klagade det minsta så skulle jag nog bli rätt arg… hahahaha…
Till saken hör att jag redan sover med öronproppar så vad fanken kan man göra mer än att sparka sig fördärvad på nätterna… hahaha…

#2 Haha, det är väll inte direkt så att han är sur på mina snarkningar eller klagar på riktigt, utan mer ger mig små skämtsamma pikar.
Samtidigt vet man ju hur irreterande det är att, som du skriver, ligga och putta och sparka utan resultat när den andra snarkar på för fullt.
Men min sambo (och jag) är väll lite bortskämd efter en väldigt problemfri graviditet, jag har än så länge inte haft några större krämpor eller humörsvängningar. Så det är väll inte mer än rätt att han får lida lite över mitt nattliga grymtande ;)

#2 du får vända på honom ;) jag brukar vända min sambo när han snarkar och mina öronproppar inte hjälper ;) störs iofs knappt längre då jag har öronpropparna. :P

#4> haha, ser nu att mitt meddelande i inlägg 2 ser rätt argt ut. måste fått dåligt med sömn den natten.
Det där med att väcka sig själv så pass mycket att man kan vända på sin man är ju rätt jobbigt. har man väl kommit så långt så är man ju klarvaken… ;-)

hahahaha,hade ja varit du hade jag krypit närmare hans öra o sagt o va ja älskar dig.. får ja sova på din arm.. ;)