Bara måste ha nojor
Bara funderar på vad ni som är gravida har för ät nojor eller drick nojor… eller om ni inte har några.. :D

Har nog inga nojor… Eller kanske förresten… Äter ofantliga mängder med färskpressade apelsiner. Det går nog nåt kg per dag!
*** Kärleken övervinner allt ***

Jag har blivit tokig i mjölk Inget jag är jätteförtjust i annars, men nu kan jag lätt dricka 1 1/2 liter om dagen. Inget i matväg som jag "bara måste ha". Snarare tvärt om.

I början av graviditeten fick jag ett sug efter en viss sorts hårda svartvinbärskarameller som brukar finnas som smågodis. Till min stora förtvivlan upptäckte jag att det inte var helt enkelt att få tag på dessa. Jag besökte varenda godisaffär och kiosk jag kunde komma på. MIna svartvinbärskarameller fanns ingenstans:( Jag var så sugen att jag till och med drömde om dem på nätterna. Efter ca en veckas intensivt letande så hittade jag dem tillslut i en godisaffär en bit utanför stan. När jag väl ätit dem en gång så var suget borta.

För mig verkar de vara apelsiner.. suuura apelsiner.. och sweet chili sås *S* kan nog äta de med precis allt…. *fniss*
När jag väntade Ronja fick jag dille på daimglass och det har tyvärr hållt i sig även efteråt. :P

Varm mjölk med honung i är givet till frukosten.
Chokladpraliner på eftermiddagen är nästan ett måste. Choklad i alla dess former är absolut mitt största sug.
Efterrätter efter middagen lockar alltför ofta och många gånger kan jag inte stå emot.
Mandariner är gott.
Vad är det man säger, om man gillar sött så är det en tjej? Jag vet iaf att det är en tjej så jag är iaf inte förvånad.

Inga nojjor direkt men älskade frukt & apelsinjuice & drack mycket mjölk. På slutet när jag gick på övertid åt jag en hel del glass & choklad. Det var ju så synd om mig! ;-)