Gravid iFokus

Gravid

Etikettförlossningen
Läst 2279 ggr
sandra1977
0

Våran lilla prins!

hej hopp alla! 080904 kom han äntligen!!våran lilla caspian! 3140 tung o 49 lång..efter att ha gått över med 8 långa dar så vaknar jag  på torsdagmorgon vid ca 04 av att jag har värkar,går upp o kissar,pappret blir blodigt o jag lite nervös..väckte håkan o blivande storasyster.Ronja fattade galoppen direkt o formligen flög i sina kläder,en halvtimme senare hoppade hon av hos mormor.Drygt 45 min efter första värken befann vi oss på förlossningen o jag var öppen hela 8 cm!! 05 55 föddes Caspian.snacka om racerförlossning! 11 30 samma dag åkte vi hem.vill tacka alla som har stöttat o puschat när det har känts tungt o jobbigt att gå o vänta.kram sandra.

LM
0

GRATTIS GRATTIS, vad härligt att han äntligen kikade ut! Prins Caspian Skrattande Och Oj, vilken snabb förlossning du hade, skönt men måste ändå vara jobbigt att smälta?

sandra1977
0

Tack så mycket!! nej då..det här är ju barn nr 2 o med första kämpade jag i över ett dygn med hemska värkar innan det överhuvudtaget drog igång..så denna gång var det en lättnad att det gick så fort. eller vad menar du med jobbigt att smälta?ObestämdGlad

LM
0

Jaha, usch då! Skönt att det gick lite fortare nu då. Jag kom också ut jättefort, jag är barn nummer 2, min mamma tyckte det var ganska jobbigt psykiskt. Att man inte han smälta hela upplevelsen, hm… förstår du vad jag menar? Glad Man hinner liksom inte tänka.

Hoppas det går lika fort för mig nästa gång det är dags Glad Han du få någon bedövning eller var det bara upp å krysta?

Hoppfull
0

Åh stort Grattis! Skönt att allt gick så bra!! :)

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

ElinKee
0

Grattis!!

sandra1977
0

#3 ja jag förstår..nae jag tyckte att det va skönt att det gick fort..nån bedövning har jag inte haft med nån av mina barn..första tyckte jag att jag klarade det ändå o andra fanns det inte ens tid att funderaGlad! #4 tack så mycket.

LeeLoo
0

Härligt! Stort grattis Sandra! GladCaspian vilket sött namn. Kommer det någon bild på underverket!?

Elisabeth-J
0

GRATTIS!!! Vilken smidig förlossning du fick Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Telefonkontakt
0

grattis :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Zahara
0

Grattis!

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

DG
0

Grattis!

sandra1977
0

tack så mycket alla ni..jadå ska fixa en bild sen när håkan kommer hem ..är inte så haj på sånt där.mvh.sandra

hellenah
0

GRATTIS!!

LM
0

#6 Vad skönt att klara sig från bedövning. Jag hade den inställningen att bara ta lusgas, jag ångrade mig 10min efter jag kom upp till förlossningen, så den viljan var inte så stark så längeGlad Ja, ut med bilder. Jag vill se!

LM
0

#6 Vad skönt att klara sig från bedövning. Jag hade den inställningen att bara ta lusgas, jag ångrade mig 10min efter jag kom upp till förlossningen, så den viljan var inte så stark så längeGlad Ja, ut med bilder. Jag vill se!

Believer
0

Stort grattis!

AlbaStiffler
0

Grattis! Lät ju som en bra födsel det där!

Miija
0

Grattis!  Så hoppas jag min förlossning blir oxå.  Skrattande

tezzie
0

Stort grattis :)

Nu vill vi ju gärna se lite bilder oxå ;)

*** Kärleken övervinner allt ***

sandra1977
0

hejsan alla,tack så mycket för alla grattis! har haft datorkrasch..bilder kommer snart..lovar.kram sandra