Överburenhets kontroll
Vad less man blir..
Varför vill inte bebis komma?
Imorgon ska vi iaf på överburenhets kontroll så får vi höra vad dom säger då..

trist jossan..hur länge har du gått över??

själv är jag beräknad BF 27 aug….känner inget särskillt än förutom att kissblåsan är väääldigt populär att nicka!!!!!!!!fick vårat första barn 10 dagar före utsatt datum,så det känns lite skumt att det närmar sig utan att jag känner nåt särskillt.kram.sandra

Vad jobbigt, men jag hoppas att barnet sätter igång värkarna snart.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag hoppas oxå att det sätter igång när som helst!
Lycka till!!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

BF+15 idag..
Från runt 22 då jag gick och la mej igår har jag haft värkar mellan var 7-10:e minut…
Och de varken ökar eller minskar, jätte irriterande, men vi ska ju som sagt på kontroll idag så nu är det inte långt kvar hoppas jag..

Spännande, kanske smälle det idag! Lycka till!

Ja jag hoppas det, nu är jag less på att vara gravid =)

Spännande Jossan86, antar att du fått din lilla nu!?

Ja om det vore så väl, bebisen mår så bra där inne att dom inte sätter igång mej förren om vecka om den inte kommit själv innan dess..

#9 Trist att få vänta så länge, hoppas det kommer igång innan dess!

#9 va? Men hur många veckor har du gått nu? Och vet de ungefär hur stor bebisen är nu?

ja idag har jag klippt gräset och grov städat inglasade altanen som varit full av renoverings saker, ändå händer det inget, börjar bli tokig..!!
#11 Ja det vet man ju inte riktigt eftersom vi gjort 1000 UL då det är en njure som måste hållas koll på, så vi har haft 2 BF datum, både den 6:e enl. RUL och nu den 17:e enl. ett tillväxt UL 2 veckor efter det första…
Så minst 1 vecka över tiden har jag gått, därför vill dom inte sätta igång mej riktigt än då varken jag eller bebis mår dåligt av att den ligger kvar…
Drygt 4kg kommer vi landa på…
Jag håller tummarna att det sätter i gång ut av sig själv.
Jag själv har gått övertid med mina båda pojkarna och det var inte roligt. Den första gick jag över 16 dagar med och det blev akut kejsarsnitt då han signalerade med hjärtjludet att han inte mådde bra. Den lilla blev ochså född med kesarsnitt då de tre försöken de har för att försöka sätta igång förlossningen misslyckades och fostervattnet var till slut grönt.
Jag bara hoppas att du slipper bli igång satt…..hur tråkit det än är att gå över tiden.

hoppas att den kommer snart, själv var mamma 3 v över tiden då hon skulle ha mig och det hoppas jag du slipper

#13 Ojdå..
Ja jag hoppas verkligen det sätter igång själv snart..
Man blir ju galen av att vänta =)

ok Jossan86! 4 kg låter ju bra & skönt att ni båda mår fint! Håller tummarna här hemma för er. Känner du av något? Sammandragningar? Du hade haft värkar, har de avtagit?

#16 Nej inget, bara en jäkla massa sparkar som bara blir hårdare och hårdare =)
Hade ganska täta värkar för några veckor sedan varje natt så då var jag bombis på att det var nära, men icke…
Nu känner jag inte av något alls, nån sammandraging ibland bara…
Eftersom att första barnet var tidig så var jag säker på att den här skulle vara det med…
Men det verkar vara mysigt där inne =)

#17 hoppas att det kommer igång nu av sig själv ändå, läste nyss i en annan tråd att slemmisen hade gått!? Undrar hur man bäst lockar fram de små, att ta det lugnt eller att aktivera sig eller om det inte spelar någon roll vad man gör!? ;-)