Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 6987 ggr
kitty
0

fixerad = tidigare förlossning?

vi ahr BF beräknat till 5e juli. men, nu är lillen fixerad sedan snart 2 veckor. BM säger att det inte behöver betyda att den kommer tidigare. Men, jag undrar, hur har det sett ut för er efter den har fixerat sig?

kom den som den skulle, kort efter eller gick ni över?

hur länge var lillen fixerad innan ?

Eleri-Twinkle
0

Nu svara jag här med:-) Mateo var fixerad och på plats redan i V30, men kom ut en vecka efter beräknad "födelsedag":-D

Telefonkontakt
0

Jag svarar för en som jag jobba med på ett vikariat. Hennes barn fixerade sig runt vecka 34 och kom ut på beräknad dag.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

kitty
0

ok, så det var inget BM sa för att lugna mig då :)

min kille har blivit helfnoskig sedan den fixerade sig. för minsta lilla sammandragning eller grims frågar han " e det dax?". .  han e söt :)

sa till honom att han behöver absolut inte fråga, lovar att säga till ;)

DG
0

Min fixerade aldrig riktigt innan förlossningen och hon kom ut 11 dagar innan bf.

För min kompis hade pojken fixerad redan i vecka 32 men sen "lossnade" han igen och hon gick över 2 veckor så dom fick sätta igång henne till slut.

kitty
0

#4, där ser man. .  jaja, dom säger ju att varje graviditet och förlossning är unik, och det är den ju verkligen :)

ska till BM nästnästa vecka, får se om den sitter kvar ;)

Believer
0

Har för mig att William fixerade sig runt v. 33-34 någongång. (lätt vad ma glömmer så fort haha). Han tittade ut 18 dagar för tidigt. Så det tog ju ett tag.

kitty
0

pl, våran har ju fixerat sig runt v 35 nu som sagt, ska bli spänannde att kunna titta tillbaka och säga hur det gick :)

LeeLoo
0

#3 haha så sött! Skrattande

kitty
0

#8, ja han e attans söt :)

Tejos
0

Emma fixerade sig redan i vecka 34, föddes efter igångsättning i vecka 42+3. Så inte ville hon komma tidigare för det!

kitty
0

#10, där ser man.