Nu är jag trött på detta :)
den 2:e är det idag.. bebis är uträknad till den fjärde.. undrar om han är punktlig.. trodde han skulle komma i helgen eftersom jag började "läcka" lite.. men ringde och pratade med barnmorskan på BB och sen hände det inte mer.. så det var bara falskt alarm..
det är varmt och jag är supertrött på att bära omkring på denna tunga bebben :) har ni ngt tips på hur man "får igång" det hela *s*

har gått och haft massa samandragningar, och en hel del ont hela helgen.. men inga riktiga värkar minsann..
de säger ju att sex ska sätta igång det hela om man e på g :) så du får hoppa på gubben när han kommer :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
promenader ska tydligen fungera, om man inte känner för sex ;)

Åk till Ikea, det gjorde susen för mig :D
Enligt barnmorskarna på BB så kommer många från Ikea :P
#3 hahaha!! kul! :D
haha, det ska jag komma ihåg :)
Ja det där med sex….det sätter igång förlossningen om det är daxs. Det funkade på mig i allfall.

När jag väntade mitt andra barn så försökte jag med långa promenader, klippa gräs osv. Det hade absolut ingen annan effekt än att jag gjorde av med de krafter jag hade och i det läget borde ha hushållat med istället :) Sex är ju det enda man vet fungerar… men det fungerar ju bara om det ändå är på G. Sanningen är nog att det bara är att vänta tills det är moget och antagligen är det nog lika bra :)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
haha jag har också hört från BM och läst på andra ställen att väldigt många kommer från IKEA! OCh även folk i min närhet har faktiskt kommit från IKEA.. så IKEA is the shit! ;)
Eller jättekryddig mat, sa dom på Vänner iaf ;)
det kom igång på kvällen den 2:e!! och kl 01.35 den 3:e var han född!!!! :) så att gå till tandläkaren + att gå i tygaffärer funkade bra *S*

då hann du inte prova hoppa studsmatta :) min moster gjorde det och värkarna satte igång :)

#11 Studsmatta ska man nog inte hoppa, det finns risk att moderkakan lossnar och då blir det farligt.