Gravid på MC?
Tänkte på detta i går, har inte åkt motorcyckel med min gubbe på ett tag nu då jag inte kommer i mitt skinställ eller upp på han sport hoj då man e för tjock :) Men i går lånade vi hans brors HArley så det var i Jeans och tröja bara, men det vibrerar ju lite och den låter ganska så resjält :/ Tror ni det kan vara ngn fara? kändes jätte bra efteråt förutom att man hade ont i rumpan men det e ju för att sadeln var så jäkla hård :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
Att bara åka tror jag inte är någon fara… Det farliga lär komma när man trillar av eller krockar… Frågan är hur mycket man vill riskera.
Min BM sa till mig att jag fick motionera hur jag ville- men de avråder från att rida. just för att risken att trilla av eller bli sparkad är högre än i någon annan sport.
En jag känner red till 6e månaden… Malin Baryard gjorde väl också något sådant… Det är nog ingen fara så länge man inte ramlar eller så…
Nä, precis. ypperlig motionsform - sålänge det inte händer något..
har häst jag med men rider knappt längre! bara skritt turer på den gammle så nog är säkrare än bilen :) tänkte mer på vibrationer och så från mc:n men hon har verkat som vanligt i magen i dag :)
Tror inte litet vibration från MC's är någon fara alls. tror att det blir mer skak o skump om man har sex… ^^
Däremot så tror jag att Dionne är säkrare än bilen att sitta på ^^ Gamle tanten ^^ goare kuse får man leta efter. Smäll en smällare bakom henne o hon suckar djupt o sover vidare…. ;)
Jag hade själv tänkt köra sen den dagen när jag är gravid…. o inte kan ta mig upp i sadeln längre. men då ska ju lillkillen vara inkörd först :D Alternativt hyr jag en shettis ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

vad man kanske ska tänka på är ljudet. en HD är ju inte direkt kända för att vara tysta.
pratade med bm i går och hon sa att känns det bra e det bara till och köra på :) Sen går ju lillan min i disco musik vid dansgolv var helg när jag jobbar så hon e van vid en massa höga ljud :)