barnvagns köp
Fy vad dyrt det är med barnvagnar!!! var inne i lördas och skulle köpa en…nu har jag ju turen att pappa skulle betala den men resultatet landade på 8000:-!!! inte klokt ju! visserligen fans allt med, sitt ligg åkpåse skötväska men ändå! det är ju en lite förmögenhet för en vagn. Fy vad fattig man hade blitt om man skulle betalat själv!!
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
Jag tror vi ska köpa Emmaljunga Edge Duo Combi. En som jag snackar med på nätet köpte den plus skötväska och lite andra grejor till och det slutade på ca 8400:-. Helt galet dyrt! Tur vi har föräldrar som gärna hjälper till och sponsrar lite saker till sitt kommande barnbarn, annars hade man blivit pank. :P
och de summorna kan man ju köpa en bil för…
sinnessjukt vad det kan kosta. men så länge det går att sälja så behöver de ju inte sänka priset heller.

köp begagnat. måste det vara en sprillans ny vagn då? blir billigare, och man brukar ju få med rubbet till vagnen, regnskydd o väskor o så. för mindre än halva nypris
Jag är så skeptisk till begagnat. Är rädd att dem är slitna och inte är lika säkra som en ny. Samma med babyskydd. Sånt vill jag ha nytt.

det behöver inte vara så dyrt med vagn. vi köpte en ny och fin för ca 2500. det är ju märket som kostar. vi köpte en Focus duo.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Vi valde att köpa ny, för detta är vårt första barn och vi ska ganska säkert ha fler, och tänker andvända samma vagn så länge de går.. :-)
Vi har alltid köpt beg. vagnar då man inte vet hur länge barnet vill åka vagn. En vagn är byggd för att hålla i stort sett hur länge som helst.
Kolla här:
sök på vad du vill, barnvgnar, våtservetter…you name it…
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Ja det är sinnessjukt, vi har ju kvar vår vagn från förra gången tack och lov och då köpte vi den för 1890:- inkl. åkpåse och skötväska så vi kom ganska lindrigt undan…
En BabyTravel för övrigt…
vi köpte med en babyTravel Jogger. . den var på rea för det var förra årets modell så själva sulkyn med chassit kostade 2500 och sedan köpte vi en liggdel begagnad för 500. Så 3000 gav vi för 2 vagnar. Liggdelen var för övrigt bara använd från september till december så den ser ju inte ens det minsta begagnad ut.
Emmaljunga Edge Duo Combi blev det här med! fick ett paket pris p å7999:- så ett par hundra billigare! väldigt stabil vagn! snygg och snäppet högre än de andra vilket är super då vi båda är över 180! det blev en grå/lime grön! kan ta bilder sen eftyer jobb! lite klumpig att fälla ihopa med det övervägs av alla andra attiraljer och fördelar med den!
Urk, sickena priser för barnvagnar….. :S
Tror mamma har kvar sin vagn från när André föddes (grabben är 7 i år ^^) och den äri ruskigt bra skick, så den tar jag sen när jag ska ha barn.
Dock kommer jag mestadels använda bärsjal, varför skjuta barnet framför sig och ifrån sig under dess uppväxt? När man kna bära det nära hjärtat?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#11 har en sådan, dock en 04. men den är wunderbar!
#12 för att spara på sin egen kropp. man kan inte alltid gå o kånka på ungen. =)

jag hoppas jag klarar mig på den vagnen jag har nu. en teutonia med mjuklift som sen blir till sittvagn.
I augusti får vi nr 2. då blir min dotter 2 år…
SKulle ni ha köpt en till vagn?

#14 Kanske en syskonvagn? Det hade jag och det underlättade massor :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#14 min svägerska har ett barn på tre och ett på 18 månader och har bara en vagn! fungerar jätte bra! har en liten åk platta till den "stora" när hon blir trött i benen!