ul i går (vecka 18)
Måste bara skriva av mig lite.
Jag och min pojkvän var på ultraljud i går. Vi fick veta att jag är i vecka 18+4 :D Tyckte de var så otroligt häftigt att verkligen se att det är en liten krabat inne i min mage. Man såg så tydligt. Bebben låg å sprattla med benen, vinkade lite och gapade åt oss =P Verkar bli en livlig liten de där =) Barnmorskan var jätte bra och förklarade tydligt vad hon såg överallt. Hjärtat slog jätte bra och allt hon kunde se såg normalt ut =) Hon mätte huvudet, magen och lårbenet och fick fram på sina uträkningar att den är ca 18cm lång och väger ca 210 g =)
Jag och robin var helt fascinerade av vår lilla ängel i magen. bilderna som vi fick med är helt underbara, kollar på dom så ofta jag kan och bara längtar tills den 20 Sep :D

Ja visst är det mysigt. ursch mitt ultraljud är något jag aldrig kommer glömma=) och det roliga är ju att vi ska på ett nytt nästa tisdag och då är jag i vecka 37 så då är det en helt annorlunda bebbe man får se… men vi kommer iaf kolla könet denna gång med så får vi se om det var rätt första gången=)

visst är det härligt med UL! Men gu, jag tyckte det var så svårt att se föst, vad som var vad. Men sedan såg jag huvudet, ryggraden, armarna, benen & så visade ju hon, UL-tjejen/tanten navelsträngen & lite annat. men våran bebis ville stå på huvudet & visa ryggraden & han/hon var inte en sån linslus. Kortet blev inte så super bra, men så här såg det ut!