En typisk natt för gravida?
Blivnande mammsen liger i sängen och ska sova. Bebben i magen har tråkigt och tänker "nu ska jävlas med morsan". Precis innan man somnar så *bang* "hörru morsan!, här ska inte sovas, nu är det dags att träna lite boxning, kom igen". Mammsen ligger vaken en stund till under boxningsträningen…
Mammsen håller på att somna igen *bang på blåsan*"du morsan, du måste kissa vettdu, det är trångt här inne nu!" Mammsen springer och kissar världens minsta kiss…
Mammsen somnar… *bang*"morsan!! Hallå?! Morsan!" *bang* du måste kissa igen, det är trångt här inne…!
Någon som känner igen sig?
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
*hahaha*
Jotack, här kör vi kickboxing 3 ggr om dygnet. Förmiddag, kväll och natt.
Som tur är har hon inget intresse av "päronbollen" så jag slipper alla onödiga kissbesök.
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.
hehe ganska kul eftersom jag i natt vid 2-4 satt här klarvaken pga en liten rackarunge.. Men jag har klarat mig väldigt bra från att springa och kissa hela tiden men fogslossning gör att jag inte kan sova ordentligt.. Så ofta är de så att bebisen sparkar mig vaken och sen har jag för ont för att kunna somna om.. så då får man traska upp en sväng..

Nu säger min bebbe *bang*"morsan!!! du ska inte sitta vid datorn, du ska klä dig, vi ska till mvc nu!!" 

hehe japp här är det dygnet runt nu hellst när det är super trångt i vecka 33 och sen ligger ju barnet fel så nu skallas han på revbenen aj aj säger jag bara
Värre blir det mot slutet med kissandet m.m. Tur att man bara är gravid i 9 månader….

#5 hehe, per barn ja ;)
så hade jag me velat ha det! nu är det snarare ryggen som väcker en och säger nu har du ont som f*n!
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus