Gravid iFokus

Gravid

Läst 133 ggr
amaan1
0

När slutade digitala visa positivt?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejhej.

När efter era missfall slutade era digitala test visa positivt?

Började blöda för snart 2 veckor sedan. Blödde i 1 vecka. Mina test är fortfarande relativt starka och digitala visar fortfarande "gravid 1-2"

cashili
1

#0: Jag antar du menar vid mf?
Isf slutade jag få positivt när hela graviditeten blött ut. Så länge man får positivt så växer en graviditet någon stans. Ibland på rätt ställe , ibland i äggledaren , ibland bara en säck utan foster. Finns så mycket mysko som kan ske.

Jag håller alla tummar för dig - men jag ska vara ärlig. Om du är i v 6+0 nu så ser testen inte så starka ut , speciellt inte eftersom det heller inte slagit över till 2-3 i veckor.

Men förhoppningsvis är du inte så långt gången 🩷🩷🩷🩷🩷

amaan1
0

#1: Ne jag är säker på att detta är antingen missfall eller utomhavandeskap.

Är såklart ledsen över detta. Men är de så så vill man ju helst se de bli negativt.

Tycker de är konstigt. Tempen är fortfarande en hel grad över min vanliga, ont i bröst, illamående osv. Men de kan kanske hålla i sig länge.

cashili
0

Det är ju för att fortf har hcg i kroppen
Men hur höga det är vet man inte
Gränsen är ju 25 för vanliga test

Du kan ju ha allt i från 50-1000🤷‍♀️
Har för mig att man ska ha runt 3000 för att det ska slå över till 2-3 veckor

Men är du inte säkert på när ÄL var så kan det ju stämma med halvstarka test , men då ska du vara runt 4-5 istället

amaan1
0

#3: tror att de skulle vara 1000+ för att få 3+ kan ha fel.

Jag har inte testat med ÄL stickor. utgår helt ifrån att jag tyckte mig känna av ÄL.
Sen fick jag svaga + runt den 10 juni. Så de är ju över 2 veckor sedan.
Men eftersom jag ej testade är jag ju såklart inte 100 på när ÄL var.

• Redigerat 2025-06-26 17:09 av amaan1
Ffreya
1
When did you get your 3+ on the clear blue digital tests? I am 4w 3d today and I’m still getting 2-3? Is that correct? I don’t really understand how it works..
amaan1
0

Tack snälla. Ska kika där. 🥰