Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 5680 ggr
Anneliiw
0

Slöa spermier. Något tips??

Vet någon något tips. Min Fästman har gjort prover med sitt förra ex och det visade sig att hans spermier är långsamma. Så oddsen är inte stora för oss. Men finns det något man kan göra för att kanske påverka?

miwi
0

ja, låt honom äta räkor, och ostron, sägs hjälpa… ligg kvar i sängen efter sexet, och spring inte upp på toa på en gång.

Telefonkontakt
0

Mitt tips är att försök att få norgasm samtidigt som din fästman. Det ger ju spermierna en hjälp på vägen. Och sen så ligg kvar en liten stund i sängen innan du går p toaletten.

Lycka till!

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

FerretCrow
0

som tidigare använder säger plus att jag hört att man kan lägga en kudde under svanken. det ska ge spermierna lite nerförsbacke eller vad man nu ska kalla det =) lycka till. tror ni kan bara ni vill=)

Anneliiw
0

Tusen tack för tipsen. Ska testa allt. Är så rädd att det inte ska bli någon bäbis :-)

Telefonkontakt
1

#4 annars så funkar nog provrörs? :)

FerretCrow
0

#5 ja jag känner några som åkte till umeå och gjorde provrörs befruktning för dom hade detta problem och det är ju ingen mer än ni som behöver veta det=)

siberlina
2

jag  jag hört  att kaffe  är   förödande  för   spermier,  prova  med  att  göra ett   uppehåll med det ett tag

PimTheGreat
0

jag har faktiskt hört att även att äta kebab kan slöa till spermierna, men hur sant detta är vet jag inte. Däremot ska det vara bra för killen att äta E-vitamin pillren….oxå nåt jag hört. sanningskvoten i detta vet jag inte heller…..;) Lycka till!!!

miwi
0

och sluta med rökning, snusning och alkohol

clivia
0

man ska visst akta sig för att ha för varmt på sig också, inga varma långkalsonger!

AlbaStiffler
0

Varma bad är dåligt för pungen… :)

Telefonkontakt
0

kom på att ha inte mobil i fickan eller i bältet också!

siberlina
0

och inte  för trånga  byxor

Anneliiw
0

wow vad mycket tips tack så mycket. Mycke att testa.

MIRJAMI
0

Jag har hört att kvinnan skall ligga med benen upp efter samlaget så att spermierna lättare kan komma till livmodern. Vet inte om det hjälper har inte testat detta själv.